Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Linn - 5 september 2009 10:09

Känner mig sjukt taggad till de här med att gå ner i vikt, vill börja med GI nu, nu nu! Men eftersom det är rätt dyrt så kan jag inte förns jag får pengar igen, hoppas jag klarar av det bara och att jag fortfarande är taggad då. Läst några artiklar om det nu, och många säger att dom mår så mycket bättre, sover bättre och är utvilade när dom vaknar, vilket jag inte varit sen jag vet inte när. Är ju värt att testa iaf=)

Har ju faktiskt hållit i det här med träningen 2 veckor nu, bara 2 ggr tror jag som jag hoppat över den på morgonen annars har ja gjort 2 ggr om dagen.

Har kört 30 av varje övning, och igår ökade jag till 45.


Promenaderna går dock inte så bra, men idag är jag hundvakt så idag kommer jag ut lite iaf, synd bara att de blåser, men så bor man ju vid havet så man kan ju inte räkna med så mycket annat.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards