Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Linn - 30 september 2009 11:26

Var som sagt på BVC igår, mätte och vägde, jisses vad hon har vuxit, hon väger 4855g och är 56.5cm lång, barnmorskan trodde inte på resultatet först=)


Sprutorna gick bra, efter första skrek hon i princip ingenting, efter andra var det lite värre, men det var nog värst för mig tror jag, jaja, huvudsaken är väl att man försöker verka cool inför Englali så hon inte tror att det är något farligt. På kvällen igår hade hon lite feber, 37.9, inte så farligt, men man tycker ju lite synd om dom iaf.


Sen åkte vi hem, stress packade och stress gjorde allt som skulle göras, och som vanligt har jag noll koll vad som egentligen ligger i min väska, men de märks väl;)


Måste in till kupolen nån dag här i veckan och hitta en dop present till Hugo, men vet inte alls vad man ska köpa, guldfynd har ju jätte fina grejer men det är ju ganska orginellt och många som köper därifrån, så risken att han får 2 av nånting är nog rätt stor.

Nåja, de löser sig väl på nå vis;)


Näe, undra om jag ska gå ner å göra lite kaffe, blev sugen=)


Mammas stora tjej<3

 

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards