Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Linn - 18 september 2009 22:18

Fan, de är kallt, det känns som att de drar nånstanns ifrån, ska undersöka saken alldeles strax.


Englali har varit väldigt kinkig ikväll, tog tempen på henne och den var lite förhöjd, sen är ju frågan om den var förhöjd för att hon varit kinkig, eller om hon var kinkig för att den var förhöjd.

Hoppas hon inte håller på att bli sjuk min lilla snutt, imorgon blir det en hemma dag, bara hon och jag, det längsta vi kommer gå är om vi går ner på konsum, men ska försöka hålla oss inne, hon kan behöva en "hemmadag" med bara hon och jag.


Av nån underlig anledning har de ömmat i "såret" idag, fan de har ju inte gjort ont i det sen nån vecka efter förlossningen, jaja bara å avvakta, blir de värre får ja väl ta kontakt med gyn igen antar ja, men dom verkar ju inte bry sig nämnvärt direkt.


Mamma är fortfarande på sjukhuset, är orolig för min mami<3


Idag har Madde, Micke och Alva varit här och hälsat på, var mycket trevligt då vi träffar dom alldeles för sällan. Måste ta mig in till dom nångång å se deras lägenhet, är ju typ 9 månader sen dom flyttade och jag har fortfarande inte varit där *skäms*


Sen gick vi till pappa å hälsade på en snabbis eftersom syster yster var där=)


Jag vill ha en ny telefon, min är små konstig imellanåt, får för sig att jag inte har nått simkort i, vibrerar till, slocknar helt och man kan inte göra nånting för att sedan vibrera till igen och vara som vanligt (?)



Av Linn - 18 september 2009 09:01

Höll nästan på att bli "favorit" i repris inatt, Englali vaknade halv 6 å ville ha mat, när hon sen ätit upp låg hon å pratade/gnällde om vartannat så ja kunde inte somna om, till slut tog ja upp henne, la henne i min säng, höll om henne å klappade henne lite i rumpan, och efter många om och men somnade hon om, YAY!!!

Sen vaknade hon ca halv 8 igen.


Är skit trött fast ja fick sova lite längre, och englali är sur och trött.


Supernatural påväg ner, nu ska ja mysa med underbarast och hoppas hon blir lite gladare=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards