Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Linn - 25 september 2009 19:17

yes, åkte in till stan med Sara och följde med henne till tåget, sen gick jag på stan med Camilla, suktade på kläder både till mig och till Englali, usch vad jag vill blir rik!


Har provat lite kläder på Englali ikväll i stl 56, och ja, hon kan ha det, det är ju en del som fortfarande är för stort, konstigt det där med stl, fast det är samma storlek så skiljer det en massa i längd osv.


Måste köpa en klänning till Englali som hon kan ha på dopet, hittade en massa fina idag, men alla var i stl 62=/


Inte fanns min jacka heller, eller jo men inte i min stl. Blev sjukt less, vill verkligen VERKLIGEN ha den. Sätter mitt sista hopp på hm i blge, att den ska finnas där, annars blir jag deprimerad!


Näe, nu ska jag trösta min ledsna dotter, och sen fundera på middag.

Av Linn - 25 september 2009 09:04

Englali vaknade inte förns halv 7 och ville ha mat idag, vid kvart över 8 eller nått klev jag upp. Har nyss varit in och väckt sara, men englali sover fortfarande=)


Mamma är på sjukhuset igen, hon hade fått åka in med ambulans inatt, när jag pratade med henne väntade hon på en lungröntgen, stackars stackars min mami, hon som precis kommit hem! Usch å fy, om man ändå kunde göra nått för att hjälpa henne=/


Idag åker Sara, hon skulle ta halv 1 bussen, jag hde hoppats på att ha fått mina pengar så ja kunde följa med in till stan men icke, ser ut som att dom inte kommer förns på måndag, skit oxå!


Näe, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer!


lycka till ;)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards