Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Linn - 15 september 2009 18:02

Går fortfarande kanon, blev 2 kokta ägg till frukost, till lunch blev det en kycklingsallad och till middag blev de rester sedan igår, dock hade jag ingen matlust så blev bara några tuggor. Imorgon har de gått en vecka sedan jag började med GI, då är det dags för vägning och mätning, måste erkänna att jag är nervös


Som sagt så var ja super glad att jag äntligen fixat dopet, dock gick det över, tydligen så blir de bara fel.


Har haft en rätt bra dag, men när ja kom hem tappade jag allt, energi, ork, glädje, ja allt!


Mamma ligger på sjukhus, har haft en blodpropp i lungan, hoppas hon får komma hem imorgon <3 Min älskade mami!

Skulle dit och hälsa på, hade köpt böcker åt henne å sådär, men så ringde hon å sa att man helst inte ska ha med små barn eftersom det vårdas människor med TBC där. och de förstår man ju, onödigt att utsätta Englali för den risken, så vi åkte hem istället. sjukt pinsamt på bussen när ja knappt kom in med vagnen eftersom de stod en tant med sin rullator där, Ulla hade ställt en väska där och nån hade ställt matkassar där, så blev en aningens trångt, stoppade upp för alla som skulle gå å sätta sig, mycket folk var de dessutom!


Ikväll är det Idol från Gävle, måste kikas på, tänkte städa lite först, klarar inte av när de är såhär, saker överallt å en heeel massa disk!

Av Linn - 15 september 2009 10:46

Äntligen har jag fått tummen ur och ringt prästen, så nu är både dopet och församlingshemmet bokat, ÄNTLIGEN!

Nu är de resten kvar ;) Har pratar med dom som jag vill ska sjunga och spela och dom har sagt ja, ingen kan vara gladare än jag att jag får ha dom bästa på mitt dop;)


Nu ska inbjudningskorten göras och skickas efter och sedan skickas ut, men de får bli sen, för alldeles strax ska ja gå ner till konsum å sen åka med bussen till staden, men först, packa skötväskan.

Av Linn - 15 september 2009 08:54

Är sjukt trött idag, försökte lura Englali lite imorse för att få sova mer, men de gick då inte, hon är inte lättlurad min tös.


Om 2½ timme ska vi ta bussen till stan, möta upp Camilla, äta lunch nånstanns och så ska jag köpa mat åt mitt lilla pyre. hitta nå billiga örhängen oxå, så jag kan byta ut dom jag har så jag slipper att det ser ut som att öronen börjat mögla(dom är inte äkta så dom "färgar av sig")


Måste ut med Astrid innan det, eftersom mamma befinner sig på akuten=/ Håller tummarna för att allt kommer gå bra för henne<3

Englali sover igen (nu duger det) så måste vänta tills hon vaknat innan vi går ut, hoppas de inte dröjer allt för länge så det blir stressigt.


Näe, men undra om jag ska passa på att göra mig klar då, klä på mig, platta håret osv.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards