Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Linn - 20 september 2009 22:47

Idag är de söndag, har haft en ruskigt tråkig dag, inte gjort nånting alls.


Imorgon ska jag städa, för Sara kommer imorgon kväll, halv 6 tror ja hon skulle va här, så ska vi väl laga lite middag tillsammans:D får se vad vi hittar på=)


Näe, fy vad trött jag är, ska snart gå å lägga mig!

Av Linn - 20 september 2009 15:03

Nämen, letade efter en text på en låt som Martin Stenmarck sjunger, helt plötsligt ser jag "Engla-Li och månen" tydligen ska de finnas en låt som Martin gjort med den titeln, har försökt hitta den nu så man kan lyssna på den, men hittar den ingenstans, inte på spotify, inte på youtube, inte på pirate, sökte till och med på google men hittar bara texten till den. Vore ju roligt å höra den.


Jag bestämde när jag var 16 att jag skulle ha en dotter som skulle heta Englali, min mammas farmor (visst va de farmor och inte mormor?) hette Engla, men bara Engla tycker jag inte om, och därför la jag till Li på eget bevåg, nu måste jag nästan söka å se om de finns fler som heter Englali i detta avlånga land=)



Engla-Li

Placering på namntoppen 2008: Inte i topp 100
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 11
Antal män med namnet i Sverige: 0

Englali

Placering på namntoppen 2008: Inte i topp 100
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 5
Antal män med namnet i Sverige: 0

Englalie

Placering på namntoppen 2008: Inte i topp 100
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 2
Antal män med namnet i Sverige: 0

Har man sett på maken! Nåja, det är ju relativt unikt iaf=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards