Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under maj 2009

Av Linn - 3 maj 2009 00:24

Idag har som sagt Anders varit här, vi har bakat jordgubbspaj och kollat på små klipp på youtube osv.


Runt kl 19 kom 2 av mina kusiner och hälsade på, hur trevligt som helst, vi fikade och sedan gick vi ner till Salthars, satt där och pratade och sedan gick vi hem och stod å pratade hur länge som helst vid bilen, det var svårt att slita sig. Dumt att man inte ser till att träffas oftare=/


Sitter å kollar på barnvagnar och försöker hitta nån fin, bra och billig, och det är inte det lättaste, denna barnvagnsdjungel är ett gissel... just nu känns de som att ja aldrig kommer hitta nån barnvagn, för de första ska man hitta en och sen ska man ha råd med den oxå! Har kollat på blocket på gävleborg, men ska kolla lite i dalarna oxå, är ju inte så långt å åka, och skulle inte jag kunna hämta den på engång kan man kanske höra med nån annan, har ju kusiner och min farbror och faster där. Sen behöver jag ju ändå ta mig på nå vis å hämta bilbarnstolen, för den står väl hemma hos dig Vicki?



Av Linn - 2 maj 2009 16:29

Här sitter jag med rödgråtna ögon och känner mig som världens sämsta moster ever. Kan inte vara kul för Anders att komma hit och hälsa på när jag bara sitter å bölar.

Av Linn - 2 maj 2009 15:05

Denna återkommande fundering. FAN för detta.

Av Linn - 1 maj 2009 20:05

Ska jag titta på nu.


Idag har jag inte gjort mycket, spelat kort hemma hos mamma, hjälpt henne med maten(rättare sagt lagat maten)


Smörjde in mina ben med Dove lotion med lite brun utan sol effekt igår, och på något sätt så har jag lyckats kladda lite vid armhålan och ner på armen, det ser inte skit bra ut kan ja tala om. Usch jag ska inte syssla med sånt där jag, kladdar bara en massa.


One way comunication (stavas det så?) är inget för mig...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards