Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under maj 2009

Av Linn - 13 maj 2009 11:04

"Thought about leaving just to let you know that I am not for granted
Guess I am for granted"

Av Linn - 13 maj 2009 10:39

Grattis till världens bästa Ulf och till min Storebror, 29 respektive 37 år=)

(Och ett litet blygsamt grattis till mig eftersom jag har namnsdag)


Har pratat med Emelie nu på morgonen, och hon kommer nog hit på måndag, ska bli så jäkla roligt, vi har inte träffats sen när vi tog studenten tror jag, och det är ju 3 år sen, vart tog tiden vägen? Min lilla Semla, har saknat henne så=)


Idag vet jag inte vad som händer, solen skiner men värmen vet jag inte riktigt vart den gömmer sig.


Skulle försöka damsuga idag hade jag ju tänkt, ja vi får se hur det blir med den saken.      


Mja, hade nog inge mer att delge med er.

Av Linn - 12 maj 2009 22:54

Det känns som att jag borde vara trött, men det är jag inte av någon underlig anledning.


Nå, det blev ingen dammsugning men jag plockade iordning lite grand, dammråttorna får ligga i hörnen nån dag till, får se om jag gör något åt dem imorgon=)


Annars har jag inte gjort mycket idag, läste ut boken så nu har jag lite ångest över vad jag ska läsa, hade ju velat börja på 3:dje delen och den har inte jag, hittade nån deckare i nått skåp så de får bli den sålänge, måste ju ha nått att läsa ikväll=)


Min lilla buse slår kullerbyttor i magen, önskar att dessa 10 veckor kommer gå fort, samtidigt som jag önskar att det tar lång tid, älskar dessa sparkar och kullerbyttor hon gör. Men är så nyfiken på vad det är för en liten person jag bär på, hur hon ser ut och hur hon kommer vara, kommer hon brås på mig eller på sin pappa? Kommer hon få mina ögon?


Efter ikväll är jag om möjligt ännu mer förvirrad, man går ju inte direkt från klarhet till klarhet snarare tvärtom. Allt blir bara mer förvirrande och frågetecknen växer, hur ska detta gå?

Av Linn - 12 maj 2009 15:49

Till Tommie och Daysi som fått en liten flicka=)

Av Linn - 12 maj 2009 14:56

Va de ja, haha än så länge har de inte hänt nånting på städa fronten.

Funderar på om jag ska ta å diska nu, sen lägga mig å läsa å se om de finns ork till städningen sedan=)


Jennie å Robin har varit här, och jag har konstaterat att jag är sämst på att göra kaffe, först smakade det ingenting å det andra jag gjorde smakade päck!!


Jag har kommit fram till att jag är lite konstig, jag glömmer bort ibland att jag är gravid. Kom på mig själv med att sitta å titta på robin å önska att jag oxå skulle ha barn. Men om lite mer än 2 månader har jag ju en egen =) Just nu gör hon sig väldigt påmind med å göra kullerbyttor där inne ;)

Av Linn - 12 maj 2009 09:28

Var de nu, den kom ändå fast jag inte var säker på att jag ville det.


Nåja, nu är den ju ändå här. Jag funderar på om jag ska städa idag, just nu finns inte orken till det, men förhoppningsvis infinner sig den orken sen=)

Ska ut med Astrid mitt på dagen oxå eftersom mamma jobbar.


Nej, hade inget mer att förtälja för tillfället!

Av Linn - 11 maj 2009 21:39

En helt vanlig måndag, har inte gjort mycket idag, var ut med Astrid en sväng och så började jag tvätta åt mamma.


Annars har jag mest läst, följde med Camilla, Thomas och Jimmy när dom skulle fiska nu ikväll, de var trevligt, även om de nappade jäkligt dåligt.


Jag vet inte riktigt om jag vill att det ska bli imorgon=/


Jag förstår inte alls hur du fungerar och de gör mig frustrerad. Vad är det du vill? Vad är du ute efter?



Av Linn - 10 maj 2009 22:27

Idag har varit en lat dag, har inte gjort många knop alls, mest legat å läst hela dagen.


Har även varit en sväng hos mamma å spelat lite kort, och sen träffade jag Camilla ett tag, vi gick ner på kiosken och sen gick vi å satte oss på en av dom nya bänkarna, nu när dom har fixat fram dom ska dom väl användas;)

Satt å pratade lite och sen gick vi hem. Liljekonvaljerna är påväg, inte mycket till så är dom helt utslagna.


När ja kom hem la jag mig i ett varmt bad och läste lite till=)


Nu slappnar jag av med en kopp kaffe, ska nog gå å lägga mig om ett tag å läsa;)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards