Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Linn - 20 maj 2009 20:27

Känns som att jag bara gnäller om hur trött jag är hela tiden, men om jag förstått det rätt så beror det mest på graviditeten.


Skulle lätt kunna gå å lägga mig å sova nu, men har gett mig fan på att jag ska se Grey´s och Fråga Olle innan jag går och lägger mig.


Informationsmötet med Fk gick bra, var ju en gruppinformation, dom sa i princip bara det som redan står på deras hemsida...

Mötet höll på i 40 min, så hade en stund å slå ihjäl innan mamma slutade och vi skulle åka hem.

Gick på stan å kikade och hittade saker ja ville ha, hoppas på att kroppen kommer återställa sig relativt fort efter graviditeten, är lite nervös för att den inte ska återställa sig alls, har ju gått upp 18 kg redan så de är ju endel.

Men men, de är ju ett senare problem!


Näe, nu protesterar pyret mot att ha för lite plats så ska ta å lägga mig på soffan å kika på tv.


So long!

Av Linn - 20 maj 2009 11:30

Idag är det en sådan dag där orken tryter och allt känns extremt jobbigt.


Ska snart gå en liten promenad med Astrid, hoppas på att huvudvärken blir bättre.


Åker med halv 3 bussen in till stan så är jag på Arbetsförmedlingen lagomt till mötet med Fk börjar, vet inte riktigt varför mötet är på Arbetsförmedlingen, om de är så att Fk har dåligt med lokaler eller nått sånt.

Åker sedan med Mamma hem, hon slutar 17 så ja hoppas att mötet drar ut lite på tiden så ja slipper vänta så länge, men med min vanliga otur så blir de väl inte så.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards