Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Linn - 29 maj 2009 22:45

Jag hatar facebook för tillfället...det ska då krångla hela tiden!

Av Linn - 29 maj 2009 21:34

Usch, mår lite illa, har klämt i mig alldeles för många kakor.


Känner mig sådär sjukt ensam igen, dagen har varit kanon även fast jag i princip inte gjort nånting, men nu känner jag mig så fruktansvärt isolerad och ensam.


Är lite nervös, pyret rör sig så fruktansvärt lite, hon som brukar vara jätte livlig till och från och nu är det nästan ingenting.


Har läst ut boken nu iaf, och börjat på en ny "Åsa Linderborg - Mig äger ingen" Har inte kommit så långt men den verkar relatvit bra.


Sitter å kollar på Constantine på 3:an just nu, vet att ja sett den förr för hur många år sedan som helst men kommer inte ihåg nånting, så vi får se om ja orkar kolla på hela eller om ja gå å lägger mig om ett tag.

Av Linn - 29 maj 2009 12:58

Har varit ute en sväng med Astrid, blev ingen lång promenad men kom ut lite iaf=)


Funderar på om jag ska lägga mig å läsa nu när jag har fått ordning på koncentrationen, så boken blir utläst nångång.


Måste ner på konsum å handla lite idag oxå, skickade sms till mamma för å höra när hon slutar idag, tänkte att om ja går ner på konsum å handlar så kan hon hämta upp mig när hon kommer hem så jag slipper bära mjölk å jucie å sånt hem, blir ju så tungt (ja jag vet att jag är lat)

Men har inte fått nå svar än=/

Av Linn - 29 maj 2009 09:37

Jag har ju klagat länge på att jag inte kunnat läsa, att koncentrationen inte finns där och jag blir för trött, igår gick de äntligen, låg å läste i 3½ timme, ser det lite som att jag tog igen "förlorad" tid=)


Idag är de fint väder ute. funderar på om jag ska skicka ett sms till Jennie lite senare å höra vad hon ska göra idag och om hon ev vill bjuda på lite kaffe å sådär, så kan jag kika på spjälsängen.

Måste passa på att skicka massa sms idag eftersom det är sista dagen med gratis sms, så nu några dagar framöver kommer jag inte kunna förmedla mig med omvärlden med hjälp av telefonen, så det är väl bara å hålla tummarna för att det inte kommer hända nånting just då:P


Känns som att de börjar falla lite på plats, har ev hittat en barnvagn oxå, men ska titta lite på den å så vill jag höra priset innan jag bestämmer mig, sen ska ju dom bestämma sig om dom vill sälja till mig oxå förstås=)

Skötbordet måste hämtas, måste försöka hitta någon tid till det, eller ja, jag har all tid i världen de är väl snarare mamma som ska ha tid.

Bilbarnstolen ska oxå hämtas, försöker få till att åka nästa helg, har ju pratat med pappa, och han sa bara att jag skulle bestämma en dag och sen skulle han säga ja eller nej i princip. Så jag tänkte föreslå att vi åker på lördag nästa vecka, hoppas de kommer gå=)

Babysitter har jag knappt kikat efter känns de som, men det kommer, jag känner mig lugn, jag kommer nog få ordning innan allt är klart=)


Ska ta å tvätta alla barnkläder oxå, men de hinns med det å =)



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards