Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Linn - 8 maj 2009 15:59

Nå, tror foglossningen satt igång ordentligt. Var ute å gick med Sara och Astrid och jag brukar ju ha lite små ont i ljumskarna sådär men de är ja ju van vid. Så tänkte jag mitt dumma nöt att jag skulle försöka få lite fart på Astrid så jag satte igång å sprang lite, inte mycket alls bara några steg. och de va nog de dummaste jag kunde göra för sen dess har jag kanon ont i ljumsken, kan knappt gå känns de som å de blir bara värre. Om jag har suttit ner och ska ställa mig upp känns det som att halva jag blir kvar på stolen=/

Hoppas de blir bättre igen.


Igår gick en liten bit av slemproppen oxå, eller jag tror att de var det iaf, skrev i ett forum på familjeliv och dom trodde oxå att det var det, men no worry så länge inte värkarna sätter igång, den kan ju återbildas oxå.

Men mamma tyckte jag skulle ta det lugnt så de är väl det jag ska göra antar jag.


Sara ville gå ut å sätta sig så vi får väl ta å göra det då=)

Av Linn - 8 maj 2009 10:00

Igår gjorde vi inte så tok mycket, tog en kortis till promenad, spelade en massa yatzy och kort och så gjorde vi makaronisallad, huuur gott som helt. Bjöd även hit Lars och Mamma.


Sen spelade vi ännu mer kort med mamma, flera timmars kortspel blev det=)


Jag färgade sen håret på Sara, och även pannan, öronen och nacken=/

Men de blev bra, det blev en skit snygg röd färg=)


Sen slingade hon på mig, det blev ljust, jätte ljust (kanske bara jag som tycker det eftersom jag inte är van) ska duscha efter frukosten så ska jag fixa till håret sen får vi se vad jag tycker=)


Ska som sagt göra iordning frukost nu tror jag, annars vet jag inte vad som händer i dag, blir nog nån promenad å så.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards