Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Linn - 22 maj 2009 19:49

Nåja, skrev att jag skulle in till Arbetsförmedlingen på Måndag, det är alltså fel, hade fel på datum, och det är på Tisdag jag ska dit.

Inte för att det spelar någon roll, har inte mer pengar då än vad jag har nu, och så måste jag ta mig in med massa papper på Onsdag oxå, eftersom jag ska va hos Arbetsförmedlingen så pass tidigt på Tisdagen att posten inte hinner komma innan jag åker, och det jag ska lämna in kommer alltså med posten.

Oj vad jag kände att de blev invecklat nu, men jag tror ni förstår!=)

Av Linn - 22 maj 2009 19:00

Ja, jag är så otroligt lättretlig... blir skit arg för ingenting, och är jag inte arg så är jag ledsen.

Skapligt less...


Ska inte vara så juh, sen har ja en massa tankar snurrandes i huvudet, vet inte hur ska jag få ordning på allt, hur jag ska klara av det osv osv.


Varför vill man alltid ha det man inte kan få?

Av Linn - 22 maj 2009 13:00

Ja, jag förstår faktiskt inte riktigt hur dom funkar, jag har varit inskriven där sen jag tog studenten, alltså 3 år!


Har inte hört ett ljud ifrån dom i princip, har kanske varit på högst 5 möten, på 3 år? Ja, men iaf, min handlingsplan gick ut för säkert 2 år sedan och jag har inte hört nånting om att få göra en ny fast jag faktiskt varit in å frågat, Svaret blev: Vi har ganska mycket att göra just nu men din handläggare kommer å höra av sig.

Detta var när jag precis flyttat hit, för alltså 2 år sedan ungefär.

Idag fick jag en kallelse från Arbetsförmedlingen, att jag ska in på måndag för att träffa en handläggare (dock inte min handläggare av någon anledning) och vi ska gå igenom hur jag ser på arbetsmarknaden och hur arbetsförmedlingen ska kunna hjälpa mig till att få ett jobb, alltså skriva en ny handlingsplan. VA?! Varför engagera sig nu när jag ska få barn om 2 månader? Jag förstår seriöst inte...

Inte har jag pengar till bussen heller, så de ska bli intressant å se hur jag tar mig in*S*

Visst tycker jag att det är bra att dom visar intresse men det är ju sådär 2½ år försent!


Btw så har ja kommit på att Oasis är jävligt bra=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards