Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Linn - 4 maj 2009 19:34

Har det varit hela dagen idag, men samtidigt ganska skönt, inte samma press på sig att vara ute, och jag har faktiskt putsat fönstren idag, väldigt slarvigt men det är en klar förbättring iaf.


Har även plockat och donat så nu är det bara att dammsuga och diska sen=)


Har varit hos mamma å spelat kort idag oxå förstås, osså tog vi en sväng till bergby å lämnade in T3:an på skolan.

Var även in på solberga å lämnade tillbaka arbetsnyckeln, känns ju lite onödigt å ha den när jag inte jobbat där sen i höstas, och kommer inte göra det på väldigt länge, om jag nu kommer göra de nångång igen.


Imorgon kommer Sarisen! Ska åka in å möta henne, åker med halv 11 bussen och har då ca 40 min på mig innan hennes tåg anländer så då ska jag gå till The Phone House å hämta ut min älskade telefon som är färdig nu, som jag saknat den!

Kunde åka med Mamma hem, så får se om de blir nån fika.


På Onsdag ska vi in igen eftersom jag ska på arbetsförmedlingen på informationsmöte. Undrar vad dom har å säga om att jag är gravid?


Ska ringa till nån på löne oxå å höra hur det är med lönen egentligen?

Och så ska jag ringa familjerätten:D Får göra det imorgon innan jag åker in=)

Och just de ja, måste ju fylla på busskortet, hur ska det gå till? Ajaj...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards