Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Linn - 25 maj 2009 22:31

Nu ska ja gå å lägga mig, ska göra ett nytt tappert försök att läsa, går ju inge vidare bra. Boken är helt okej och sådär, men koncentrationen vägrar infinna sig och så fort jag börjar läsa blir ögonlocken tunga som bly. Hade ju hoppats på att boken skulle vara utläst för länge länge sen.

Får ta med den på bussen imorgon och försöka läsa, om inte åksjukan smyger sig på som den har haft en förmåga att göra som senaste gångerna jag åkt.


Annars har ja inte gjort nånting idag, har diskat upp all disk å plockat lite med kläderna i sovrummet, annars har dagen varit helt död. Hade så gärna vela varit ute i solen, men inga pengar på telefon och visste inte riktigt vem jag skulle vända mig till, så de blev tyvärr bara 2 vändor ner till konsum.

Tänk vad mysigt å sitta ett gäng nere vid vattnet en dag som den här och bara prata, sola och vara! Känns som att man borde passa på nu innan pyret kommer, för sen är sånna friheter förbi. Men svårt när man inte har så många vänner. Tänk om man kunde samla alla vänner på ett å samma stä'lle, vad bra allt skulle vara;)

Av Linn - 25 maj 2009 15:05

Du är min stöttepelare här i livet, mår inte du bra, mår inte jag bra.

Jag vill att du ska skratta, vara glad och slippa alla bekymmer!

Att du ska kunna göra det du vill utan att behöva offra allt!

Jag önskar det fanns nått jag kunde göra.

Jag vill inte se dig så här.


Mamma - Jag älskar dig! <3

Av Linn - 25 maj 2009 08:53

Solskenshumör? Nej, för det första vaknade jag första gången kvart över 5, hade skit svårt att somna om.

Sen kan ju inte mina grannar hålla käften för 5 öre, jag FATTAR inte varför man MÅSTE stå å prata skit HÖGT i ett trapphus där väggarna är papperstunna kl 8 på morgonen?


-HEJ TORSTEN! ÄR DORIS HEMMA?

-Nej.

-NÄHÄ, NÄE DU VET VI VA PÅ CITYGROSS I FREDAGS Å FYLLDE UPP HELA FRYSEN, SKIT BRA. HÖHÖHÖHÖHÖ

-Öh, Okej.


För det är nånting som ALLA vill veta, eller hur? Speciellt kl 8 på morgonen.


Å ont i huvudet har jag... BLÄ!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards