Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Linn - 21 maj 2009 19:35

Har just vräkt i mig både mat och efterrätt så just nu känner jag mig som en uppblåst elefant ungefär, mår lite illa, men gott va de:D


Nåja, har en massa tankar och funderingar runt förlossningen just nu, jag är inte rädd för själva förlossningen, de är nånting som måste göras, men att vara där själv sen när allt är klart, jag hatar verkligen sjukhus, visst kan jag åka hem så fort som möjligt, men vill samtidigt ha så mycket hjälp med amning och sånt som möjligt. Men jag vill inte vara där själv, bland massa främmande människor och vita rockar mm.

Känner mig rätt nere för tillfället...

Av Linn - 21 maj 2009 12:42

Sitter å väntar på att mamma ska komma, vi ska spela kort och fika=)

Var nyss ner på konsum å inhandlade saker till kvällens middag och efterrätt, det blir nämligen stek, potatis å sås till middag, och ananaspaj till efterrätt=) MUMS! Blev så sugen på stek idag, och jag hade ju en i frysen så ja ringde mamma å frågade om hon ville äta med mig, och eftersom jag aldrig lagat stek får hon stå för kunskaperna=)


Är relativt lycklig just nu, det mullrar ute!! Yay, jag älskar när de åskar, kunde ju dock ha varit mer, kanske kunde varit nån blixt oxå, men man kan ju inte få allt här i världen;)


Imorgon skulle nog Nathalie komma förbi på kaffe när hon skulle ner mot dalarna=) Ska höra med henne så ja vet hur det blir:D


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards