Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Kakor.

Av Linn - 29 maj 2009 21:34

Usch, mår lite illa, har klämt i mig alldeles för många kakor.


Känner mig sådär sjukt ensam igen, dagen har varit kanon även fast jag i princip inte gjort nånting, men nu känner jag mig så fruktansvärt isolerad och ensam.


Är lite nervös, pyret rör sig så fruktansvärt lite, hon som brukar vara jätte livlig till och från och nu är det nästan ingenting.


Har läst ut boken nu iaf, och börjat på en ny "Åsa Linderborg - Mig äger ingen" Har inte kommit så långt men den verkar relatvit bra.


Sitter å kollar på Constantine på 3:an just nu, vet att ja sett den förr för hur många år sedan som helst men kommer inte ihåg nånting, så vi får se om ja orkar kolla på hela eller om ja gå å lägger mig om ett tag.

 
 
Lina

Lina

30 maj 2009 09:52

Om du týcker att bebisen rör sig mindre än förut så kontakta din BM eller helst förlossningen.
Du kan också dricka ett stort glas med ISKALLT vatten och sedan hoppa lite grann.. det brukar dom inte gilla där i magen och ofta så börjar dom röra på sig mer då.

http://www.flasarn.blogg.se

 
Ingen bild

Kamillah

30 maj 2009 11:23

Min bebis rör sig väldigt lite den med... Iaf förra veckan, men nu börjar den komma igång igen. Kanske dem sprattlar så mkt att dem behöver vila några dagar =P Elr så känns rörelserna på nåt annat ställe i magen än vad man är van vid, så man inte riktigt tänker på det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards