Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under september 2008

Av Linn - 11 september 2008 01:11

Nervös blev man ju nu, min sånglärare skrev just på msn och sa att hon hittat en låt till mig som jag ska testa denna termin, nämligen "Lisa Miskovsky- Driving one of your cars" Jaha, kommer ja klara av den då? Brukar ju aldrig lyssna på den så nu är det bara å plugga text och musik som fan innan sångkursen börjar. Sitter å försöker sjunga den nu, går inte skit bra kan ja tala om, okej att jag är förkyld, men kan tänka mig att vi kommer behöva sänka den några toner. Denna termin ska jag fan försöka ge gärnet!!!! Ja, försöka sa jag, sen får vi se hur det blir.

Av Linn - 10 september 2008 21:52

Ja, idag har jag börjat kolla på en film men inte sett färdigt den än, ska väl göra de kan ja tänka mig.


Va ute å gick i ca en timme med Sandra sen följde jag med henne hem å käkade räkmackor å fruktsallad, mumsans:D


Annars har jag blivit lite ledsen idag...


Näe ska väl göra nå...


Linn- Alltid en smula utanför.

Av Linn - 10 september 2008 13:19

ja, vaknade runt 9 imorse, sen dess har ja kollat på tv, spelat lite spel, dammsugit, diskat, klätt på mig, å käkat lunch:D


Fan lunch har inte ja ätit på länge...:D


Ja inte frisk än, känner att så fort ja gör nå blir ja helt svettig å darrig i benen.


Måste ner på konsum sen å köpa cigg*S*


Näe bye bye

Av Linn - 9 september 2008 20:20

Fan vad jag älskar stand up, I just looooove it. Just nu är det Shan Atci som gäller. Fast alla är ju iof bra, betner, björn gustafsson, johan glans, özz nujen, måns möller, ja you name it!


Dagen idag har gått i lathetens tecken, har inte gjort många knop alls, suttit å glott på nya avsnittet av one tree hill, å sen kikade ja på en massa extra extra.


Va ner på konsum en sväng å hämtade paket, å handlade champinjoner å kyckling, så äntligen har ja gjort min kycklingpasta, det är ju fan skit länge sen ja gjorde den.


Fortfarande inte bra, kände när ja gick ner på konsum att det inte fanns nån ork alls, det va skit jobbigt å gå hem igen.


Näe funderar på å gå ut å röka, å sen göra te å käka kakor:D

Av Linn - 9 september 2008 00:24

nu ska ja lägga mig å läsa.

Av Linn - 8 september 2008 23:42

Ja, mötet idag blev inställt, och är ju sjuk så det blir inget av mötet imorgon heller, så 2 av 3 möten blev inställda och mötet igår hade jag kunnat vara utan, det diskuterades inte mycket, eller jo de gjorde de väl men ingen disskusion som jag var delaktig i.


Spelade poker alldeles nyss oxå vann 83000 men nu har jag noll igen, det är inge bra å spela aggressivt, men jag hade fan 2 par å höga va dem, men då var de nån jävel som hade triss...*S*


Jag vill inte ha de såhär längre, kom å rädda mig!

Av Linn - 8 september 2008 20:33

Till det vanliga, det kändes annolrlnda förrut, men nu verkar allt ha gått tillbaka till det vanliga igen, jag som tyckte om det, det kändes "spännande" på nå sätt och jag kände mig speciell.


Jag funderar på om jag ska ta ut p-staven, har suttit å läst lite å jag har ju mått dåligt till och från hur länge som helst nu, å ja kom fram till att de kan va p-staven som spökar, det skadar ju aldrig att ta ut den, det kan ju inte bli sämre av de iaf.


Vart fan får folk allt ifrån? Ni gör mig matt, herregud...


Annars har jag inte gjort nånting idag, vikt tvätt, diskat å så... spelat poker. Mitt liv är tråkigt... vad gör alla andra när dem är hemma?


Well, I´m waiting for something, longing for things I can´t have.



Av Linn - 8 september 2008 14:12

Är lite bättre idag, men fortfarande helt bra, men det är ju på bättringsvägen iaf:D


Idag har ja inte gjort mycket, va ute med astrid en sväng när jag vaknat.


Har vikt tvätt å så, ska väl eventuellt dammsuga om jag orkar.


Skickade sms till mamma å sa att om hon skulle till affären så kunde hon köpa mjölk åt mig, jag hoppas verkligen hon kan göra det, för ja orkar inte gå ner på konsum, jag kommer vilja ha te ikväll och imorgon, och jag vill att hon ska komma å kika på min nya matta å hylla.


Diska borde jag göra å, får se om ja orkar de sen, men nu ska ja ut å röka...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards