Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Linn - 7 september 2008 19:37

is kind of hard. Har en massa funderingar i huvudet som jag inte riktigt vet var jag ska göra av... hur ska jag göra? känns som att det skulle behövas ett samtal just nu...men inte med vem som helst.


Jisses, vad svårt att ska vara jämt. man borde nog aldrig ha dragit upp ämnet.

Av Linn - 7 september 2008 17:51

Just ätit middag, tror jag lagade matt till ett helt kompani men men, då blir det matlådor att frysa in, så det är ju bra.


Känner mig helt darrig å borta i huvudet, hoppas att de går över fort, hatar å va sjuk.


Ska väl gå å stoppa in maten i frysen...


Hoppas jag slipper mardrömmmar in natt, hatar å ha mardrömmar, men som tur är så har jag det väldigt sällan.


Mötet gick bra, men vi tog inte upp nånting av det jag trodde, så än är det inte över...


Styrelsemötet imorrn blev inställt, ska ha det nästa måndag istället, eller tror de va nästa måndag.


Är jag väldigt självisk som har dessa tankar och funderingar? Ja jag är väl det egentligen.

Av Linn - 7 september 2008 12:55

Oh please just kill me! Jag mår som jag vet inte vad, huvudet dunkar, näsan är igentäppt, halsen gör ont å kroppen vill inte alls som ja vill.


Sov inte speciellt bra inatt heller, hade mardrömmar, eller ja mardröm heter det väl, vaknade flera gånger men så fort jag somnade om fortsatte jag drömmma på samma dröm.


Möte om 2 timmar, ser inte fram emot det alls, usch jag vill bädda ner mig å bara ligga still hela dagen, fast det funkar iof inte i praktiken när man bor själv.



Av Linn - 7 september 2008 01:25

då var man hemma igen då, känns som att man lika gärna hade kunnat stanna hemma, mår inte bra alls, drack en öl där nere, vad mycket folk man inte kände igen, de är inte vanligt.

Det är nå fel på killarna här btw. Min äckelgranne va där oxå:/


men nu är ja iaf hemma.


Varför vill man alltid ha det man inte kan få?

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards