Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 5 september 2008

Av Linn - 5 september 2008 22:12

Idag tvingade camilla iväg mig på willys för att storhandla, så nu har jag mat hemma igen, de va bra längesen.


Va även in på rusta å köpte en ny vardagsrumsmatta som jag tjatat om i kanske ett år eller nå.


Köpte mat från tröje när vi åkte hem, mums med kebab:D


Camilla följde med mig hem å hjälpte mig skruva upp en hylla, det blev bra, kanske sitter lite för högt upp, men nu är ja hel tänd på iden å köpa stora blommor å sätta under:D

Sen dammsög hon lite här å, hon är gullig hon min Milla:D


Nu är det bara mina nya vardagsrums möbler som saknas, osså ska ja köpa en till likadan hylla som vi satte upp idag å sätta bredvid:D


Vet inte vad jag ska skriva, just nu är ja så lycklig över min hylla å vardagsrumsmatta så ni ska bara veta. slänger upp kort på dem.

Av Linn - 5 september 2008 13:44

Ja det är vad jag är idag, vaknade av att camilla ringde, medans jag pratade med henne så ringde robin, pratade med honom, sen när vi lagt på ringde vicki, å när hon å jag lagt på hann jag klä på mig å sen ringde sara, känner mig rätt populär idag:D


Har precis slängt i mig en tallrik med köttfärssås och spaghetti, ska aladeles strax gå ut å röka, å sen ska jag väl ner till bussen, eftersom camilla tvingat mig å följa med så att jag kan handla, och på tal om det kom jag på att jag måste föra över pengar, annars går det inte vidare värst bra å handla.


Pratade med Isabella i telefon idag, fan vad söt hon är.

- Hej

-Hej

-Jag är här-

-Jaså. ja och jag är här.

-Mamma är oxå här.

-Jaså är hon.

-Jag är hemma hos Johan.

-Okej vad roligt, vad ska du göra idag då?

-Jag vet inte.

-Ska du ta det lungt eftersom du är förkyld?

- Ja, och äta medicin.


Sen fortsatte samtalet lite grand men hon är ju så jävla söt. Men jag får inte kidnappa henne för vicki:(


Näe föra över pengar va det...


Some things you say, hurts...

Av Linn - 5 september 2008 01:19

Everyday I sit here waiting
Everyday just seems so long
And now I've had enough of all the hating
Do we even care, it's so unfair
Any day it'll all be over
Everyday there's nothing new
And I’ll just try to find some hope
To try and hold onto
But it starts again, it'll never end

I'm heavily broken
And I don't know what to do
Can’t you see that I'm choking
And I can't even move
When there's nothing left to say
What can you do?
I'm heavily broken
And there's nothing I can do

Almost giving up on trying
Almost heading for a fall
And now my mind is screaming out
I've gotta keep on fighting
But then again, it doesn't end

I'm heavily broken
And I don't know what to do
Can’t you see that I'm choking
And I can't even move
When there's nothing left to say
What can you do?
I'm heavily broken

And there's nothing I can do

Feels like I'm drowning
I'm screaming for air (screaming for air)
Louder I'm crying
And you don't even care

I'm heavily broken
And I don't know what to do
Can’t you see that I'm choking
And I can't even move (what can I do?)
When there's nothing left to say
What can you do?
I'm heavily broken


I'm heavily broken

And I don't know what to do
Can’t you see that I'm choking
And I can't even move
When there's nothing left to say
What can you do?
I'm heavily broken
I'm heavily broken
I'm heavily broken

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards