Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Linn - 2 september 2008 22:15

Gick bra att jobba:D fick sluta tidigare oxå eftersom inget barn var kvar till halv 6, de va skönt. Nu måste jag bara komma ihåg att gå ner med nycklarna imorgon.


Micke va gullig å köpte max mat åt mig å kom sedan å hämtade mig så ja fick åka med han till mötet i ockelbo:D tack=)


men nu har jag ju ännu en grej jag måste besluta mig för om ja kommer orka med eller inte, ska jag, ska jag inte? kommer ja orkar, eller hinna? jag hatar att ta beslut, tänk om jag ångrar mig. Jag önskar att jag hade nån som kunde besluta åt mig...*S*


Har kollat på första avsnittet av one tree hill säsong 6 nu, oj säger jag bara, jag vill att nästa avsnitt kommer NU!!


imorrn ser de ut som att det blir tvätt/städdag, syrran ville iof ha med mig till stan men tror fan ja hoppar det, orkar inte...


nu tror jag att jag ska varva ner med lite poker!


kom hit till mig, jag vill inte vara ensam nu....

Av Linn - 2 september 2008 08:55

Om 35 min börjar jag jobba, på fritids, ska skynda mig å få i min frukosten så ja kan sminka mig å torka håret. Är fan nervös...


Är riktigt höst väder ute, sånt där väder man blir deprimerad av.


Slutar jobba halv 6 så ja hoppas verkligen jag kommer därifrån då oxå, för kl 6 skulle vi åka till ockelbo å ha möte där. Blir en långt dag idag, kommer jag orkar med?


Det är de som återstår att se... nu ska jag dricka upp min varma oboy sen ska ja gå å sminka mig...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards