Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 18 september 2008

Av Linn - 18 september 2008 22:17

Jepp, ja å Camilla åkte ju in till stan idag, gick på UGM så dem fick titta på min arm, och jag fick en tid, den 9:onde oktober åker den ut:D

Lite kul när Camilla vet mer om mig själv än vad jag gör ;)


Gick sedan till Phone House och lämnade in telefonen men dem updaterade bara programvaran eller nå sånt, å funkade inte de skulle ja komma in med den igen, så de märks väl hur de kommer gå.


Massa parfymer luktade vi på å, men ja hittade typ bara en som ja tyckte luktade speciellt gott.


Följde med Camilla hem å var allmänt flummig pga av att ja va skit trött... hade rätt kul där ett tag med alla sms, men vissa va ju så jäkla tråkiga att dem inte svarade...


Kikade på Idol och Lyxfällan å spelade yatzy, men nu sitter ja här hemma igen.


Tycker syrran är lite vrång som inte vill bära runt på 5 spritflaskor åt mig å camilla, en kunde hon sträcka sig till, liiiiiite snålt, inte ofta man åker utomlands lixåm, hon kan väl offra sig för sin lillasyster?


Ja, BTW så blev de goda som pappa skulle köpa på kryssningen åt mig, en Bailys, så den står tryggt i mitt skafferi just nu, fick även 2 öl, kändes lite onödigt men han slängde åt mig dem:D


Nu ska jag dricka en massa cola!

Av Linn - 18 september 2008 12:48

Har för tillfället en nokia telefon, så bli inte förvånade om det tar hundra år å svara på ett sms eller nått:P För jag förstår mig inte riktigt på denna än.

Av Linn - 18 september 2008 11:17

Eller?


Ska åka in till stan med halv 2 bussen,  ska lämna in telefonen, kika in på UGM och lukta på parfymer:D


Sovit bättre inatt än vad jag gjort på länge, men fan än är de inte bra, jag sitter här me tunga ögonlock iaf. jag vill sova ut!!


Igår va en sån här dag när ja kände mig riktigt nere igen, ensam å oälskad å värdelös, men den känslan kom inte förns framåt kvällen så. Men men.


Näe nu ska ja gå å göra lite te å smörgåsar =)


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards