Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 30 september 2008

Av Linn - 30 september 2008 21:03

Jag är svartsjuk, på vad, ja de kan ju in fundera på ett tag för de tänker ja inte säga, de är min hemlighet de.


Är så less på människor som inte kan hålla mun heller utan måste babbla om precis ALLT.


Undrar vad som håller på att hända med mig, lite rädd är jag måste jag erkänna, allt va mycket lättare förr...


Undrar om man borde klippa kontakten med några människor, iaf ett tag, iof skulle jag aldrig klara av de, men...



Av Linn - 30 september 2008 01:31

Jepp, runt kl 12 fick ja sms av Jannica som tyckte jag skulle gå en trappa ner å äta mat med henne, så sagt å gjort de gjorde jag, så käkat god mat, pratat en massa å rökt, kom precis hem, mysigt mysigt. Och ja vi är lite udda i denna by, eftersom vi käkar mat halv 1 på natten, men men.


Mamma skulle ringa å väcka mig kl 11 imorn för å höra om jag skulle komma in så vi kan handla, känns som att de är ide å göra de nu medans jag har pengar. Förde över pengar till thomas idag oxå så att dem kan beställa ciggaretter, 471 kr för 2 limpor, och då är frakten medräknad oxå, nice.


Sen ska camilla ha 150 kr oxå eftersom jag ska köpa hennes Allevo=)


Näe nu ska ja röka sen gå å sova I think.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards