Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 27 september 2008

Av Linn - 27 september 2008 18:52

Känner mig tragisk, mitt liv är en tragedi.


Va på ljusparty, gjorde av med pengar, gick hem för å vila, kunde inte vila, sög i mig 2 öl, lyssnade på massa musik, blev hungrig, ringde till camilla men hon hade inte vilat klart, la mig ner för å vila igen, å råkade typ somna, men nu är jag nästan vaken iaf... känns som att de kommer bli en kväll i tragedins tecken... jaja, en av många i mitt liv, jag är van... jag kommer över det... hörs antagligen mer imorgon eller nått...

Av Linn - 27 september 2008 11:01

Jag börjar bli less på att ha huvudvärk varje kväll, å sen huvudvärk varje morgon när jag vaknar.


Inte sovit direkt bra men men, ska ta å vakna till å så sen ska ja hem till Camilla:D


Varför blir folk så förskräckta, tar händerna över huvudet och får en galen blick så fort man nämner att man vill ha barn. Jag förstår inte, är de så jäkla konstigt att man vill det?


Ikväll är de utgång, vet inte riktigt vad jag ska tycka om det faktiskt. känns inte roligt, men förhoppningsvis blir de de iaf.


Såg en sak idag som gjorde mig fundersam, jag hoppas att det inte är så, måste nog erkänna att ja blir lite ledesen då. Men de är nog bara ja som överreagerar, har allt för livlig hjärna eller nått.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards