Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 20 september 2008

Av Linn - 20 september 2008 23:48

Har egentligen ingenting att skriva men eftersom jag inte skrivit på hela dagen förrutom att slänga in det där från tjuvlyssnat.


Vad har ja gjort idag då, jo Amanda och camilla var här en sväng, sen gick vi ner på konsum...


När ja kom hem kikade ja på en film, segare än segast va ja...stängde av telefon å för ja kände att ja ville va ifred.


När ja sedan satte på telefon igen så hade ja fått sms av camilla som tyckte att ja skulle komma dit å umgås med henne å amanda, så sagt å gjort de gjorde ja. Vi kollade på tv, pratade å rökte, trevligt=)


Men nu sitter ja hemma igen, trött som fan men känner mig inte redo för sängen, kan inte förklara den där känslan som kommer när de börjar närma sig sängdags, men ja får lite smått panik.


Jag måste komma härifrån ett tag igen men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna lösa det...nån som har nått förslag? eller nån som kan komma hit å göra mig sällskap så ja slipper vara själv?


Well, återigen ett meningslöst inlägg som ni läst igenom, men de bjuder jag på:P

Av Linn - 20 september 2008 12:58

Lindex, Nybro


En tjej ~20 tittar på kläder på Lindex tillsammans med sin kille ~20.
Tjejen: Jag kom att tänka på en sak…
Killen: Mm?
Tjejen: Du ger mig alldeles för lite komplimanger!
Killen (förvirrat): Va?
Tjejen: Ja, du säger aldrig att jag är söt eller något sånt!
Killen: Men förfan, ge dig! Du själv har sagt åt mig att sluta ljuga!
Tjejen (chockerat): Men tack så himla mycket för den då!
Killen (skamset): Förlåt, sötnos. Vad vacker du är!
Tjejen: Men du är ju för fan dum i huvudet!
Killen (argt): Nä nä, jag ska aldrig mer ge dig en komplimang!

Av Linn - 20 september 2008 00:46

Jag blir seriöst tokig på det här.... väldigt väldigt tokig...

I guess I wanna give up.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards