Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 26 september 2008

Av Linn - 26 september 2008 20:51

Idag har jag gjort mer än min förmåga, klev upp kl10 (fast den ringde 9) men hade en skit natt igen.


Duschade å så, och kl 12 gick ja hem till Camilla å blev klippt:D Har dock inte orkat haft i nya batterier i kameran så de blir inget kort denna gång men det kanske kommer imorrn eller nått..


Gick hem vid kvart över 3 eller nått, började städa lägenheten, damsög å torkade golven så nu är de gjort, bestämde att ja inte fick kolla på supernatural förns jag hade gjort de, å när ja väl var klar med städningen så var de bara en halvtimma kvar tills ja skulle ner i tvättstugan.

Så slängde i mig lite mat och supernatural fick vänta tills jag hade börjat tvätta.


Ska väl ner snart igen å hämta alla kläder.


Måste bädda sängen å eftersom ja har tvättat alla sängkläder. suck, har verkligen ingen ork kvar nu, ont i huvudet å slut.


Imorrn blir de ljusparty kl 14, sen blir de väl lite förfest å sen bär de av ner på fyren, känner väl inte för de alls egentligen men de blir nog bra ska ni se.



 näe nu ger ja upp, ska ner å hämta tvätten, å sen ska ja göra lite te bara för att vicki gjorde mig sugen på de:p


Av Linn - 26 september 2008 11:48

Bara för att jag är lite Mallig uppmanar jag er å gå in på denna länk å se vad min underbara vän Sara skrivit såååå fint om mig:D

http://eckerman.bloggagratis.se/2008/09/26/979383-akta-vanskap-ar-nagot-sallsynt/


Började gråta när jag läste de=)

Av Linn - 26 september 2008 10:51

Är så trött så ja vill typ dö eller nått...


Har nu betalat räkningar, har dock en räkning kvar men den får vänta tills jag vet om mamma å pappa kan hjälpa till med den eller inte.


Ska klippa mig idag, ska bli trevligt, mitt hår känns inte alls bra så som de är nu.


Btw, brände mig på ugnen igår så nu har ja ett fult märke på knogen.


Vet inte vad jag ska skriva, borde egentligen städa men får se om ja orkar de efter att ja klippt mig istället. Ska tvätta ikväll... hoppas ja orkar, känner mig helt slut redan nu.


Näe gå å få på sig lite kläder kanske...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards