Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Linn - 1 september 2008 23:02

jag borde nog gå å sova, för typ en timme sen va ja skit trött, men nu är ja pigg.. skit oxå.


jag vet inte hur jag ska orka...

Av Linn - 1 september 2008 20:15

Imorgon ska jag jobba på fritids här i norrsundet för första gången, är skit nervös eftersom det är jag som ska stänga oxå, håll tummarna för att allt går bra!


Idag har jag å Camilla varit hemma hos Jennie, spelat maxi yatzy, druckigt kaffe/cola och snackat en massa skit, det var trevligt. Följde med camilla hem sen, å hon bjöd på mat, spaghetti och köttfärssås, jätte gott, tack så mycket:D


Hade samtal med Leif idag oxå, har fortfarande inte bestämt mig om jag ska vara med eller inte, men vi kom överens om att vi ska vara med såhär i början, på möten och så och känna efter, känns skönt att ha pratat med honom nu.


Imorn efter att jag har jobbat så ska jag till Ockelbo på möte där, blir en stressig dag imorn, hoppas att jag orkar med.


på lördag är det arbetsdag på Ådala, så vi ska väl dit å städa upp å göra iordning. Sen på söndag är det revy möte igen.





Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards