Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Linn - 11 september 2008 23:45

Nathalie var här på besök ikväll, vi käkade tacogratäng å fikade äppelpaj tills magarna höll på å spricka=)


Annars har ja inte gjort nånting idag.

Glömde ringa ungdomsmottagningen idag å, måste komma ihåg de imorrn!!


Imorrn fyller syrran år, så ska dit å käka tacos, ska bli trevligt, längesen jag träffade dem faktiskt, å ändå bor ja så nära... men det blir väl så när man inte orkar, är asocial som fan... sitter mest hemma å känner sig ensam...


Ibland önskar jag att de skulle bli som alla säger... men bara ibland.


Har uber ont i huvudet, men tagit en ipren nu så ja hoppas de blir bättre så ja kan sova.



Av Linn - 11 september 2008 16:52

Två A-lagare sitter utanför på en bänk och konverserar med varsin trisslott i handen.
Alkis 1: JAG HAR VUNNIT!
Alkis 2 rycker åt sig lotten och studerar den noggrant.
Alkis 2: Ja tamefan, du har vunnit!!
Alkis 1 börjar vingla in mot affären.
Alkis 1 (överlyckligt): JAG HAR VUNNIT!
Han kommer in i butiken och plockar ut sina 25 kr..

Av Linn - 11 september 2008 01:11

Nervös blev man ju nu, min sånglärare skrev just på msn och sa att hon hittat en låt till mig som jag ska testa denna termin, nämligen "Lisa Miskovsky- Driving one of your cars" Jaha, kommer ja klara av den då? Brukar ju aldrig lyssna på den så nu är det bara å plugga text och musik som fan innan sångkursen börjar. Sitter å försöker sjunga den nu, går inte skit bra kan ja tala om, okej att jag är förkyld, men kan tänka mig att vi kommer behöva sänka den några toner. Denna termin ska jag fan försöka ge gärnet!!!! Ja, försöka sa jag, sen får vi se hur det blir.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards