Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg under september 2008

Av Linn - 18 september 2008 11:17

Eller?


Ska åka in till stan med halv 2 bussen,  ska lämna in telefonen, kika in på UGM och lukta på parfymer:D


Sovit bättre inatt än vad jag gjort på länge, men fan än är de inte bra, jag sitter här me tunga ögonlock iaf. jag vill sova ut!!


Igår va en sån här dag när ja kände mig riktigt nere igen, ensam å oälskad å värdelös, men den känslan kom inte förns framåt kvällen så. Men men.


Näe nu ska ja gå å göra lite te å smörgåsar =)


Av Linn - 17 september 2008 22:24

Eftersom jag har så jävla tråkigt så svarar ja väl på lite frågor.


kärlekssnack! svara innan du går/sover!


killar.
1.har du haft många killar under din tid? - det beror väl på hur man menar med "haft"
2.har du varit kär? - ja
3.går du ut efter utseéndet? - nej de gör jag nog inte.
4. har du fått den killen du drömt om? - Har nog ingen speciell drömkille...
5. är du kär nu? - Nej

6.brunhåriga eller blonda killar? - Spelar ingen roll.
7.tror du killar playar mycket? - det beror väl på, men inte tror ja att tjejer är så mycket bättre.

8.gillar du good eller bad boys? - Haha, ja du...


sex/kärlek
1. har du haft sex?
-  ja
2. skulle du vela ha sex på en fest? - varför?
3.tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej de gör jag inte.

4. är de "horigt" att ha sex med många killar? - Nej
5.känner du några som haft sex? Men va?! Ja det är väl klart jag gör
6.tycker du man kan skryta om kärlek? - Vaddå skryta? Är man riktigt lycklig så pratar man mycket om det, om de nu skulle vara å skryta så ja då tycker ja att man kan det.

Player bland tjej/kille.
1.är de taskigt att playa? - Ja
2.om ngn skulle playa med dig va hade du tänkt? - Ingen aning, ja hade nog inte varit glad iaf.
3.playar du? - inte som jag ser de...
4.är de horigt att playa? - men va?! näe de är ruskigt elakt.


övrigt.
1.tänker du på någon kille/tjej just nu? - Nej
2.har du varit kär under året? - Nej
3.vill du ha ett förhållande just NU? - Det skulle vara trevligt.
4.lyssnar du på någon kärlekslåt nu? - Nej
5.är du bra på att få killen/tjejen på fall? - Haha BIG no
6. OM du har/vill ha ett förhållande med en kille/tjej och de skulle ta slut mellan er,skulle han/hon betyda lika mycket för dig fortfarande? - Det beror väl på varför de tog slut och om de var jag eller han som gjorde slut.








Av Linn - 17 september 2008 10:24

Tänk jag har då väreldens sötaste pappa ibland:D


Han å Ulla är på kryssning så ringa han nu på morgonen å frågade om jag ville ha nå från taxfree, visst vill ja de sa ja "köp nå gott" eftersom ja va helt nyvaken å orkade inte tänka, så pappa frågade om ja ville ha godis, parfym eller alkohol, sen kom ja ju på att ja inte har nå pengar heller men pappa sa att han skulle betala, å eftersom jag inte litar på att han köper nån parfym som ja vill ha, å godis är ju gott, men det ska inte ätas så speciellt mycket i framtiden, så fick de bli alkohol, får se vad pappsen hittar på:D


Det känns som att pappa har förändrats på senare år, jag vet inte om det är för att han kanske behandlar mig annorlunda för att jag blivit äldre eller va de är, men nånting är det iaf.


Visst ja å pappa har haft våra duster, under nått år hade vi ytterst minimal kontakt, pratade inte alls, sa Hej om vi träffades ungefär å det var inte ofta det heller, men de var mitt val. Men nånting har förändrats:D

 Love U Papi


Ja, annars då, somnade inte på engång när ja gick å la mig inatt, men det tog inte heller så speciellt lång tid som tur va, men vad händer då? Jo då sover jag skit kasst istället, hemska drömmar, å sen kl 7 imorse har ja vaknat 500 ggr känns de som. Jag vill sova, sova skönt, sova ut, sova länge.


Ska försöka städa idag iaf...

ja.

Av Linn - 17 september 2008 02:26

det blev ju inte sängen efter navy, men nu tänkte ja faktiskt ta sista ciggen å gå å försöka sova, håll tummarna för att ja kan.


Slänger in D´lay Going Wild

Av Linn - 17 september 2008 01:03

Ingen städning, fy på mig...


Gick hem till Jennie nångång efter 4, va där nån timme, snackade skit å spelade yatzy:D


Gick hem till camilla efter de å kikade i partyligt katalogen å deras erbjudanden å luktade på deras nya dofter. Isch va ja vill ha saker.


Ja, annars har ja inte gjort mycket, käkat en hel del glass, tiramisuglass, jäklar vad gott de är:D


Näe ska väl kolla klart på Navy å sen eventuellt sova.

Av Linn - 16 september 2008 15:58

HIttade en ny låt idag som jag tyckte om, har ju letat efter D´lay Going Wild hur länge som helst men nu har ja äntligen fått ner den, och så hittade jag en till låt med D´lay som jag aldrig hört, så den slänger ja upp här:D

Av Linn - 16 september 2008 13:29

Har precis kollat på nya avsnittet av One tree hill, jäklar vad sorgligt de va, gråtit titt som tätt, men så äre.


Kunde inte somna inatt heller, gick å la mig rätt "tidigt", kl 2, men kunde inte somna så vid 3 gav ja upp å gick å la mig i soffan å kollade på tv istället, somnade runt halv 4-4 nångång.


Har pratat med ungdomsmottagningen nu iaf, och innan jag kan få en tid till att ta ut skiten måste jag dit så dem kan kolla om den sitter djupt eller inte, för sitter den för djupt skickar dem en remiss till sjukhuset, men det är ja säker på att den inte gör men må ju visa iaf. Är skit nervis för å ta ut den, visst okej man får ju embla salva som ska sitta på 3 timmar innan men ändå, dem ska lixåm skära upp mig arm å "gräva" ut den typ. Huvva.


Idag ska ja försöka städa, måste boka tvättid oxå.


Och de är bara ca 2 månader kvar tills ja åker på slipknot! Wie!


I eftermiddag ska ja hem till Jennie så ska väl sätta igång med städningen så ja är färdig tills dess.

Av Linn - 16 september 2008 00:26

Mötet gick bra, men en massa disskusioner blev det.

Mötet blev 3 timmar långt, så långt tror ja aldrig det varit förr, eller jo de har de säkert innan jag kom in i bilden, men men.


Suttit å försökt plugga text till "driving one of your cars" de går inte skit bra, jag fasar för å sjunga den, låter sååå falskt. Ska plugga mer på den imorrn tänkte jag.


Vad har de tagit åt alla karlar? eller ja inte alla men några, eller närmare bestämt 2, jisses, den ena värre än den andra.


Jag måste lämna in min telefon, den har totalt fått spunk nu. ska göra de i veckan när ja ändå ska in å lukta på massa parfym:P

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards