Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Natt.

Av Linn - 31 mars 2008 02:10

Ja eftersom jag var så duktig å somnade på soffan så är jag fortfarande vaken och kan inte sova. Har kikat på High school musical 1 och 2. Ganska bra faktiskt.


Kan inte komma ifrån alla minnen, tankar eller känslor hur jag än beteer mig just nu... vet inte riktigt hur jag ska handskas med det heller. nån som har något förslag på vad man kan göra?


Fan va alla är dåliga på att uppdatera sina bloggar, bara jag och Sara som håller stilen och uppdaterar flera gånger om dan, haha. Är det bra eller dåligt? Kanske ett tecken på att vi borde skaffa oss ett liv, eller vad säger du sara?


Har tänkt på sen sak inatt, många tycker nog att jag är väldigt överdriven och jobbig eftersom jag är som jag är. Är överallt och ingestanns hela tiden, hoppar runt och är allmänt flummig, uppe i det blå lixåm, men det är mitt sätt att överleva, skulle jag inte betee mig så vet jag faktiskt inte hur jag skulle klara mig. Det är mitt sätt att dölja att något är fel, eller att jag inte mår bra. Och det funkar, för stunden iaf, när jag är bland folk. Så ni får nog stå ut med mig som jag är, take it or leave it.

Näe nu ska jag lägga lite spindelharpan!


"And I still remember
The memory and I weep
In my broken soul
The scars they cut so deep"


 
 
Sara

Sara

31 mars 2008 22:10

Haha, ja det är bara oss det är stil på ;)
Äh, vadå liv? Haha, jag ska ju bli en inbiten syksare nu ;)

Tycker om dig precis som du är hjärtat och skulle inte vilja att du var på nå annorlunda sätt, dom som inte klarar av dig för den du är är inte värda att vara med heller!
Älskar dig hur du än är och kommer alltid att finnas där för dig när du behöver det!

Love //S.

http://eckerman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards