Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Linn - 9 mars 2008 17:06

Åkte till sveg i fredags, hade kommit till bergby så la bilen av, bra början på resan lixåm, inte alls. När vi va utanför Älvros så tappade mamma kontrollen över bilen och vi hamnade i skogen, vi hade änglavakt så de bara skrek om de, 2cm till höger och jag hade haft ett träd i skallen, och dem hade tydligen precis tagit bort plogkanterna och hade dem varit kvar hade vi blivit stående på fel sida av vägen och jag hade fått en buss i knäet. Fan jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, det var hemskt, å skärrad som fan blev ja, chocken satt i många timmar efteråt.


Jaja, Håkan kom å drog ut bilen ut skogen, bilen klarade sig med bara en buckla, så de va ju bra:D Vi åkte vidare till sveg och hem till Sara, där sara och jannice väntade på mig, sen ut på sveg, gick på dollar å sara köpte solglasögon och ett halsband till mig, tack:D


Sen vidare till systemet och inhandla fredagkvällens alkohol.Sen åkte vi hem till sara igen och gjorde oss iordning å sara åt, sen åkte ja hem till pia och sara till jannice, pia bjöd på lasange och sallad, gott gott, träffade en massa kända ansikten, alltid lika trevligt, hade en skit bra kväll fast ja blev irreterad på vissa personer lite av och till. Kvällen slutade på statoil, ingen har nån aning om när vi gick dit men där va vi ett bra tag, har 2 st videor på telefon från vårat statoil besök, Holm lär ju ha tyckt att vi va skit dryga, men men! Käkade en mosbricka, med korv... och mos! HAHA!!


Vet inte riktigt när vi kom hem till sara men somnade runt 5 iaf. Vaknade på lördagsmorgonen och ville bara dö, fan tungan satt fast i gommen och huvudet värkte! Men jag har världens bästa kompis, hon gick ner å gjorde iordning en "drink" med treo och c-vitamin och så tog hon med smörgåstårta upp till mig, fan de hör inte till vanligheten att man får frukost på sängen inte, tack:D


Gick ut på sveg å käkade på knuten sen, gott va de:D Lite roligt att dem fortfarande kommer ihåg mig där.


Va återigen in på systemet en sväng, gick hem till Reinholdssons och sa hej för karin ville träffa mig, sen började jag å mamma åka hemåt, va på Hagsta strax innan 6 å kl 6 kom, anders, jennie och camilla å hämtade mig och vi åkte vidare till Mogården (eller va de nu hette) för att uppträda med några revynummer, hade verkligen ingen energi alls, men de ordnade upp sig till slut och allt gick bra.  Efteråt åt vi mat och drack kaffe, och sedan började grabbarna spela så då blev man ölsugen så köpte mig en öl å dansade loss på dansgolvet, blev uppbjuden och jag kan verkligen inte dansa styrdans, fan, fick in snitsen efter ett tag men tappade bort mig så fort ja inte tittade på hans fötter.


Åkte hem runt halv 12, in på hagsta och köpte dricka till vinet, sedan hem till camilla där vi satt å drack vin å snackade skit, kom väl hem runt halv 3 eller nått sånt, så imorse mådde man ju som man förtjänade, men nu mår ja bra igen, har käkat tacos å mått gott:D


Lite slö är ja, men funderar på att ta ett bad å bara mysa upp mig i soffan sen, men vet inte om ja orkar, kanske tar de imorrn!


Har tappat smycket till töjningen i örat oxå, helt spårlöst försvunnen är den! måste in till stan å köpa en ny.


"We wanna be alone tonight
'Til early in the morning light
Out in the open you are here
Adventures in paradise"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards