Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Linn - 15 mars 2008 20:02

Dagen gick förvånansvärt bra, trodde att de skulle gå skit dåligt men icke, de gick faktiskt skit bra, även om vi har en väldans massa problem med toner, eller jag ska inte säga vi, JAG har en hel massa problem med å hitta rätt ton.


Kom hem runt 5, har inte gjort ett skit sen dess typ, svullat silvikaka och kikat på film.


Känner mig lite febrig och har huvudvärk, men men förhoppningsvis ska väl även jag bli frisk nångång.


Imorrn är de samma sak igen, upp 8 (om ja inte vaknar tidigare) ska va nere på konsum 9, är väl i ockelbo halv 10 och så kör vi igång 10. Får bara hoppas att morgondagen blir lika bra som denna dag, och att jag behåller mitt goda humör och återfår lite energi:D


Är skit trött, känns som att jag skulle kunna gå å sova nu, men no way, då vaknar ja väl 4-5 på morgonen eller nått å de har ja inte vidare lust med.


Hur ska jag tolka den blicken ja fick idag, ja de är frågan. Du slutar aldrig att förvåna mig, eller att göra mig förvirrad. men men, som ja sagt förrut, orkar inte anstränga mig mer vad de gäller dig. För den delen har jag lite andra funderingar kring dig... nja, vi får se vad som händer.


Näe, vad ska man göra för att fördriva tiden då måntro?


"You're so familiar with the lines
You just glanced up at the clock
'Cause you knew the exact time I'd knock"

Av Linn - 15 mars 2008 07:07

Jaa, skulle inte kliva upp förns om en timme egentligen men vaknade för ca en halvtimma sen å kunde inte somna om, så då klev ja upp å gjorde te, mums. Började dagen med en bit silviakaka, inte de nyttigaste kanske, men gott:D

Kikade ut igenom fönstret å såg att de snöade, inte igen! fan de får ju ändå inte ligga kvar, det blir bara slaskigt å sen blir de halt!


Ska väl hoppa in i duschen snart, men ingen brådska.


Ska befinna mig nere på konsum kl 9, så kommer eva eller greger och hämtar upp mig där.


Är skapligt nervös för dagen, kan ingenting och min hals är som ja vet inte vad, känns som att de ligger ett lock för när man pratar eller hur man nu ska beskriva de. Hostar mycket och ont gör de:(


Somnade runt 11 igår, de är fan rekord, har inte gått å lagt mig före 12 på jag vet inte hur länge, kommer inte ihåg sensaste gången ja somnade så tidigt iaf.


 "I open up my door to greet the early morning sun
Closing it behind me and away I do run
To the meadow where the meadow lark is singing in the tree
In the meadow I go walking in the early morning breeze."

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards