Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Linn - 5 mars 2008 22:57

Idag har ja inte gjort mycket, dammsugit och torkat golven, ska ta disken å så imorrn tänkte ja.


Har mest tagit det lugnt, myst i soffan med capuccino med dumle och toblerone smak, så gott:D


På fredag åker jag till Sveg, ska bli så roligt å skönt å bara komma bort, även om det bara är för drygt ett dygn. Ska höra med Sara om hon har lust att gå på systemet med mig då:D


Har uppträdande i ockelbo på lördag kväll, ska spela upp några av revynummren, bla När en man går på toa och Linné.


Hade sista revyföreställningen i söndags, alla va trötta å energilösa så de blev en dålig föreställning, tycker synd om publiken. Men på lördagen därimot var de drag, tror vi lyckades få till en kanonföreställning:D


Avslutningsfesten va sådär, god mat, men sen var de inte skit kul, men de kunde ha varit värre.


Nu har jag tröttnat på att försöka, så nu ger jag banne mig upp. Ha ett bra liv, jag finns här om du skulle ändra dig!


Känns inte som att vi kommer nånvart med revyn i ockelbo, drygt en månad kvar till premiär och jag kan ingenting, måste börja träna, men de känns inge kul nu, men det kanske är för färskt med norrsundet än.


Mitt inre är kaotiskt, vet inte riktigt vad jag tycker, tänker eller känner, börjar bli less på att inte veta.


Är orolig för dig vännen, det är uppenbart att du inte mår nå bra och jag vet inte hur jag ska hjälpa dig, men det var skönt att du ringde igår, och jag blev glad när du sa dem sakerna du sa, och mindre glad av att få höra vissa av grejerna du gjort, men men jag är väl inte rätt person att dömma dig, och vad du än gjort så finns jag här å bryr mig om. Tycker om dig vännen, du är guld, jobbigt å veta att du inte mår bra  när jag verkligen trodde att du hade de bra, ett bra jobb, flickvän, egen lägenhet, men hoppas det bara är en period du måste gå igenom och att allt blir bättre snart! I´m here you know!


Jag önskar att jag kunde få er ur mitt huvud!


"Hunting you I can smell you alive
Your heart pounding in my head"


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards