Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Linn - 24 mars 2008 20:38

Usch jag känner mig så värdelös när jag är uppe i ockelbo, kan ingenting och blir bara på dåligt humör. Satte ingenting idag, måste öva MYCKET mer, måste älta nummren tills dem sitter som ett smäck, men det lär vi ju inte få göra som det ser ut nu*S*


Är svin trött och har ont i huvudet, å har skit tråkigt!!!!!


Jag vill göra nånting roligt, nånting som jag inte brukar, umgås med folk jag inte brukar umgås med.


Vågar fan knappt prata med dig längre, men det tycker väl du bara är skönt!


Näe vad fan ska man göra??


Är lite små hungrig å, man kanske ska ta å göra stuvade makaroner och köttbullar?


Ska försöka få tag på soc igen imorrn, när jag ringde i torsdag va han tydligen på semester, och när jag ifrågasatte hur dem kunde ha sagt i tisdags att han skulle va där på torsdagen blev hon i växeln sur på mig.


Näe nu ringde sara!! ha de gött folket.


"Jag ringer ifrån 035
Blockerar jag växeln? Än sen?!
Ge mig, ge mig ditt nummer hem
När är du fri? "

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards