Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Linn - 23 mars 2008 12:13

Usch, varför finns man sånna här dagar, visst det är självförvållat men kan man inte få sova till imorgon???


Hade en jäkligt trevlig dag igår faktiskt, bildbevis finns på bilddagboken, http://linnsey87.bilddagboken.se/


Hade förfest hos Emelie, där vi spelade både singstar och taboo, drog oss ner till fyren runt 23 skulle jag tro, va inte mycket folk alls, men vi rockade loss ändå, trodde att kvällen skulle vara förstörd när jag såg att du va där, men det funkade ändå, hade skitkul, röjde dansgolvet som attan.


Skulle ha haft efterfest, men blev så less så jag struntade i det, följde med camilla hem för jag kände att jag inte ville vara själv, fick sova där oxå men kändes som att jag trängde mig på så jag vandrade hemmåt runt 3-halv4 nånting.


Idag blir det en så lugn dag som det bara går, mår inte alls bra, mår illa, ont i huvudet å känner mig så seg, men förhoppningsvis går det över.


Imorgon är der revyträning:D


"Well I can dance with you honey
If you think it's funny
Does your mother know that you're out?
And I can chat with you baby
Flirt a little maybe
Does your mother know that you're out?"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards