Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Linn - 14 mars 2008 22:19

Det är så många funderingar som snurrar i mitt huvud nu. kan inte riktigt sätta fingret på vad tankarna handlar om heller, får inget grepp om dem.


Har ingen aning om hur jag ska göra med pengar den här månaden, får inte tag på soc, håller på å bli tokig, å det är inte så lätt å tokringa heller när man inte har några pengar på telefon, har samtidigt inte orken att vara krävande och på heller. så vet inte riktigt hur jag ska lösa det här.


Hostan vägrar ge med sig, i övrigt har jag kännt mig relatvit pigg idag, iaf i kroppen. Har bakat sockerkaka och silviakaka idag, mums:D


ockelbo imorgon, ser inte fram emot det alls, kan ingenting helt utantill, kan inte dansstegen och vet inte när vi ska göra vad, känner mig bara misslyckad där uppe, som en usel idiot, all posetiv rinner av en bara man kommer innanför dörrarna på gotan. men men, jag har själv valt att vara med, så de är väl bara å bita ihop å hoppas på att det snart är över, och lära sig av sina misstag?


Läser jag in för mycket i det här, och oroar mig utan anledning? det vet jag inte, men jag tvivlar på att ni skulle vara ärliga om det, men om det nu skulle vara så, så förvånar det mig inte det minsta!


På måndag ska vi spela upp stora enso nummret inne i gävle.


näe nu ska ja gå å röka och försöka få nån ordning på mina tankar!


"I'm totally confused by you 
Screamin' in my face
Whisper in my ear
Put me in a suitcase
With the can of beer"

Av Linn - 14 mars 2008 10:30

Idag vaknade jag tidigt, redan kl 8 i morse slog jag upp ögonen, och kunde inte somna om så då gjorde ja te å kikade på en film.


Sedan efter det har ja blivit irreterad på min granne som spelade jätte hög musik, vem fan börjar å spela jätte hög musik halv 10 på morgonen, speciellt i dem här lyhörda husen? alltså de är helt otroligt va lyhört de är här.


Är hungrig så funderar på å gå ner på konsum, men vill inte gå själv, men har inga pengar på telefon så kan inte höra av mig till nån, å ingen inne på msn heller*S*


Imorrn är det revyträning, åker härifrån typ 9*S* Skulle köra igenom akterna då, blir spännande å se med tanke på att ja inte kan nånting, och imorgon skulle vi släppa manus. Tycker det är konstigt, har intre sjungit många låtar och nummret jag är med i har vi kört igenom 1 gång, men dem tycker inte de är nån anledning till att man inte kan de, för vi ska läsa hemma, ja men ja har försökt! Men måste sitta å läsa 5 roller, hur ska ja kunna lära mig just mina repliker? å läser jag bara mina så vet ja ju inte när ja ska säga dem, ja jag förstår inte dem som kan sitta hemma å läsa å lära sig av det!


Hallå, kan nån vakna å följa med mig ner på konsum?


"Wake up I'm pounding on the door,
I'm not the woman I was before,
Where the hell are you,
When I need you"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards