Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Linn - 10 mars 2008 23:50

Tänk om livet kunde vara som på film ibland, när allt bara funkar som det ska, det blir lite skit å sen ordnar allt upp sig till det bättre igen. Men det är väl inte så livet är menat att vara.


Allt bara går upp å ner, ena stunden är ja pigg och alert å glad som en mört, å sedan nästa så känns bara allt eländigt, men har kommit fram till att det nog måste vara så ibland, men hur länge? Tänk om något bra kunde hända nångång, men har funderat lite på det oxå och kanske kan de vara så att jag inte låter nånting bra hända, hakar upp mig å det som varit å håller fast vid det fast det är omöjligt, eller vad tror ni?


Dagen har gått i lathetens tecken, vaknade 1 men var fortfarande skit trött men tvingade mig själv å kliva upp, låg bara å latade mig framför datan å tog sedan en dusch å knatade ner till rockskolan för veckans sångkurs. Sjöng inte mycket alls, ska försöka mig på att sjunga Halo med Bethany Joy L. Det visar sig hur det går nästa måndag, Ewa har oxå satt mig på att sjunga stämma på Jennies låt Streets of roses, försökte lite idag men det var rent utav omöjligt, hittade inte rätt ton, och föll bara in i samma ton som Jennie sjöng hela tiden, vi får väl se om Ewa får nån ordning på mig innan denna termin är slut.


Kom hem strax innan 7, lagade mat och sedan hamnade jag framför en film.


Undrar vad du tänker...


"Love is fragile,

you hide it from the light It lasts forever and

always stays the same Like a movie"

Av Linn - 10 mars 2008 01:22

Vissa människor borde inte få finnas, dem borde skjutas! Funderar starkt på att åka å banka lite vett i folks huvuden.


Sådär gör man inte, å speciellt inte mot mina vänner! Jävla idiot!


Jag har totalt tappat hoppet om att det finns bra karlar nånstanns, vart man än vänder sig så är det problem, bråk, otrohet, lögner å svinerier. Vart är världen påväg? Visst jag säger inte att tjejer kan vara lika jävliga å sviniga, men än så länge har ja inte stött på en enda kille som är ärlig å så, men några sånna töser har kommit i min väg:P


Killar som man sett upp till å tänkt: Åh en sån ska ja ha en dag!

Sånna som verkat så perfekta, som man aldrig kunde tro att dem skulle kunna göra nånting mot sin partner för å såra dem, sånna som verkar vara allt igenom underbara. Ja några sånna har jag stött på och dem är lika svininga som vem som helst, det var igår när jag för veta lite saker som mitt hopp grusades totalt!... ja vad ska man tro? man borde nog börja leva i celibat!


"It's bricked up in my head, it's shoved under my bed
and I question myself again: what is it 'bout men?
My destructive side has grown a mile wide
and I question myself again: what is it 'bout men?"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards