Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Linn - 21 mars 2008 20:15

Idag är en sån dag som inte borde få finnas, är hur trött å grinig som helst, allt är fel å ingenting går, orkar ingenting och tycker allt är tråkigt, en sån dag som man inte borde vara själv utan kanske hitta på nånting, men vad har jag gjort idag? Inte ett skit.


Hatar å känna såhär.


Jaja, mamma bjöd på middag idag, lammstek och potatisgratäng, men det var inte lika gott som det brukar vara*S* Å kände mig bara trött å grinig när jag var där så blev inge långvarig.


Syrran hade ringt, antagligen för att bjuda mig på påskmiddagen imorgon, vilken framförhållning, dem ringde ju inte en halvtimma innan iaf. men missade ju samtalet för att ja satt å åt, får se om hon ringer igen, men tvivlar. Men pappa informerade mig om att vi skulle äta vid 4 iaf.


Står i valet och kvalet om jag ska gå ut imorrn, är ju pank, har en hundring, men 69kr av den är camillas, men hon sa att ja kunde ta dem å gå in på fyren för, men ciggaretter då? måste ju ha sånna med*S* Just nu känns ju ingenting roligt så ska väl inte bestämma mig för om jag ska med nu.

Men känner på mig att jag kommer känna mig utanför å ha tråkigt, men den känslan kan ju oxå bero på hur humöret är just nu. Och det blir väl vad man gör det till??


Funderar på om jag ska ta ett bad, men inte ens det känns skönt å uppskattat. Men vad ska man göra då? vill inte sitta vid datorn, vill inte kolla på tv, och orkar inte städa. åhhh... kan nån komma och förgylla min dag?


Idag är en sån dag när jag tänker mycket på dig, fan man borde kunna radera hjärnan å bara tänka på det man vill tänka på, radera minnen å funderingar. kunde jag skulle jag radera ut dig totalt.


Känns trökigt att det inte är nå rep i helgen heller, känns som att det skulle ha behövts, men är ju rep på måndag iaf, hoppas på att det känns bättre då och som att vi kommer nånstanns, men måste fortfarande plugga texter och det är så tråkigt å göra det själv, men sandra är i ockelbo så de blir lite svårt att fråga om hon har lust att göra det med mig.


Jag hoppas att det löser sig för dig vännen, du ska inte behöva gå och tjata och försöka få nån att göra saker som egentligen är självklart att man hjälper till med, har du inte gått igenom tillräckligt? tänk om människor kunde förstå varanndra istället, tänk om han kunde sätta sig in i din situation, vi får se hur det går den här gången, det enda jag kan göra är att finnas där och hålla tummarna för er.


"Closed off from love
I didn’t need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you’re frozen"


Av Linn - 21 mars 2008 09:20

Ja idag är det långfredagen, och de kommer nog bli en lång fredag eftersom jag inte fick sova idag heller, fan ja är så jävla less att vakna av grannen varenda jävla dag, varför kan han inte göra sin jävla skit musik på förmiddagen eller eftermiddagen, nä då kan vi ha tyst när alla är vakna. Jävla GUBBE!


Förövrigt är min mamma söt, hon gjorde påskris till mig igår, och så fick jag ägg, ska även få skinka:D Mums:D


Har hört ett rykte om att det skulle bli familjemiddag hos syrran ihelgen, men ingen som informerat och bjudit mig, känns ju bra, fan skit familj man ska ha!


Va in till stan med camilla igår, fan va roliga folk de finns:D


Igår kväll spelade vi monopol, jag förlorade förstås, lumpen kom 3:a, och camilla vann faktiskt, så för en gångs skulle så vann inte emilia!


Fick även kameran igår:D Wie!!!


Idag ska jag försöka få ut camilla på en promenad, börjar få ångest över allt godis.


"watch out for my fist,
your face, it will kiss on purpose
im tough and im ticked"

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards