Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 20 mars 2008

Lat.

Av Linn - 20 mars 2008 01:36

Även denna dag har gått i lathetens tecken, även om jag tvättade och diskade och plockade lite här hemma så blev det ingen dammsugning eller torka golv, men det är ju en dag i morgon oxå:D


Dagen har fördrivits med stockholm live och massa godis.


Införskaffade mig jätte mycket påskgodis vilket ja kom på sen inte var ett allt för smart drag, nu blir de hårdträning(?) inför premiären i ockelbo, får inte bli så rund om magen så att klänningen inte skulle passa nu när dem gjort ett sånt jobb med å sy ihop skiten.


Har en väldans massa ångest för ockelbo premiären, kan inte mycket och måste sätta mig å läsa, men hur mycket ja vill får jag ändå inte mig själv att sätta mig ner med dem där förbannade sångtexterna och replikerna, behöver nån som vill läsa med mig, finns de nån där ute som har lust å sätta sig ner med mig så jag får öva är det bara att hojta till:D


Shadow lyckades med en stor bedrift idag, att stänga in sig i köket 3 gånger inom loppet av en halvtimma, starkt jobbat tjejen!


Pepsi sitter och trånar vid dörren, hon var ute i trapphuset idag och det var tydligen väldans intressant för nu vägrar hon släppa dörren med blicken!


Ska ställa klockan å gå hem till mamma å ringa soc imorrn, å imorrn ska jag ha tag på honom, har försökt få tag på honom i snart 4 veckor, nu får de fan va nog!

 Å får ja inte tag på honom så är de jag som tar bussen in till stan med camilla å stormar socialkontoret, å kräver en ny handläggare fort som satan!


Skärtorsdag imorgon och påsken är här, och jag har ingenting planerat, hoppas på att syrran ska höra av sig och säga att vi ska äta nån mysig påsklunch där i helgen, men vi får se hur det blir med det. Vet inte varför men även fast jag oftast blir irreterad på dem där tillställningarna när vi är nästan hela familjen så tycker jag att det är mysigt på nått underligt vis.


Är tydligen fyren på lördag, men för det måste man tyvärr ha pengar, fan att allt ska kosta kosing:(


I oktober vill jag åka till sthlm å gå på intiman!


Näe några parti spindelharpan å sen blir de sussa kudde!


Ha de bra folket!


"Du är glad och elegant, du är laktosintolerant.
Du är strösslet på en glas, du är det roliga i hasch"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards