Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 13 mars 2008

Tajming.

Av Linn - 13 mars 2008 16:26

Ja, i vanlig ordning så är det klart att jag blir förkyld nu, eftersom vi har musikrep ikväll, å rep hela helgen, och då bara måste ju jag må skit, fråga mig inte varför, men så va de ju här i norrsundet oxå*S*


Fick min elräkning idag, den var på över 1000 kr, och då har ja en obetald elräkning till, som det är ränta på, nu måste jag ta tag i det här!

Ringde soc idag, men fick inte tag på honom som ja skulle ha tag på, så lämnade ett meddelande om att han måste ringa mig så fort som möjligt, de gjorde ja iof förra veckan med, å än har han inte ringt*S*


Känns träligt å behöva gå på soc igen när ja har klarat mig utan dem i snart ett år, men vad ska man göra, kan inte fortsätta leva så som ja gjort dem senaste 3 månaderna, inte ha råd med räkningar, inte ha råd med mat, å inte ha råd å leva. Hoppas dem får en smärre chock när dem ser mitt kontoutdrag för dem senaste 3 månaderna.


Jag måste ta tag i mitt liv, skaffa nånting å göra, sluta upp med att sova hela dagarna, men de känns som att de inte är nån ide förns revyn är slut, men men vi får se va som händer!


Jag känner mig bara ledsen å irreterad hela tiden, livet är pest å pina, tänk om man nångång kunde få glida på en räkmacka, åtminstonde lite?


Ska btw få köpa lumpens digitalkamera, med minneskort å allt:D Och det bästa av allt, jag ska få betala den när jag har råd:D tur att man har vänner ibland:D


om 1½timme ska vi åka till ockelbo, känner inte alls för de, å ändå gillar ja å sjunga men inte där nere, å absolut inte när rösten är såhär.


Jag känner mig utanför igen, vafan, får jag oxå umgås med mina vänner för dig eller, känns inte så! tycker du kan ta en enkelbiljett till nån avlägsenplats. Tål dig inte alls längre.


Nån som vet nån dunderkur mot förkylningar???


"You sit outside in the dark

and get nicked by the strobe light

while we're playing indoors."

 
 
Sara

Sara

13 mars 2008 21:23

Huvva gumman, hoppas att det kommer lösa sig för dig!
Bara du vill så kommer du klara dig, det lovar jag dig! Finns alltid här och stöttar dig, dag som natt när du än behöver det!
Älskar dig! Puss

http://eckerman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jag

13 mars 2008 23:27

Alltså sara du vet att du är bäst va?

Jag kommer alltid finnas där för dig med! Love U puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards