Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Bio.

Av Linn - 26 april 2009 22:24

Ja hör och häpna, Linn har varit på bio idag, och nej jag är inte sjuk!

Men när jag såg att Bäckis tänkte gå på "Män som hatar kvinnor" så tog jag chansen, brukar inte vilja gå på bio, men idag kände jag för det, för ovanlighetens skull=) Så jag och Bäckis åkte in å kollade på den, och ja, den var bra, men som vanligt när man läst boken blir man lite lätt irreterad när man märker att dom tagit bort eller gjort om vissa saker.

Har en hel del jag skulle vilja skriva, men de är ju lite taskigt mot er som ev läser som vill se den.


Just nu känner jag mig som världens mest bortskämda snorunge! Mamma har varit i Hedesunda idag och hämtat grejer, bla en spjälsäng, och den var  VIT, jag vill absolut inte ha någon vit spjälsäng så jag blev skit sur, eller ja besviken är väl rätta ordet. Visst skulle jag kunna köpa en spjälsäng för 100 kr, men eftersom jag bara har 600 kvar efter att jag betalat hyran så betyder det att jag bara har 500 kr kvar, och sen ska ja ju köpa skötbord, och det skulle kosta mellan 100-150 och då har jag helt plötsligt 350kr kvar att leva på, det går ju inte. Får bara nån hundring i Maj oxå eftersom jag bara jobbat en dag! Måste även ha tag på en barnvagn och så måste jag köpa dom där jävla glasögonen. FAAAAAN!!! Åh, så jag blir väl tvungen att ta den där vita spjälsängen iaf. Jag vet att jag låter bortskämd, men jag tycker dom är as fula, och jag vill att mitt pyre ska sova i en fin juh, sen är den dessutom ca 40 å gammal, känns de säkert? Åh, jag blir så arg, hade för engångsskull viljat ha något som är fint och som inte är urgammalt... jag begär inte att ni ska förstå...

 
 
Cissi

Cissi

27 april 2009 08:18

Men gumman! Man ska vara bortskämd lite då och då, det förtjänar du! Angående späjsängen, kan du inte starta något projekt som att tex måla om den själv eller liknande, sen när du får råd kan du ju köpa en ny? Jag tror att allt kommer att fixa sig och bli bra så småning om. Bara man tror på det själv! Ta hand om dig!

http://badassbandana.blogg.aw

 
Vicky

Vicky

27 april 2009 13:16

Sv: Ja, jag har nog lite väl många projekt på gång :s Typiskt mig på sätt och vis.

Jag skulle kunna säga åt dig att måla om sängen.. (som ovanstående) Men det är ett sju-jäkla jobb att skrapa spjäl-säng :s Så gnäll lite du, man har sina lustiga idéer när man ska ha smått :D Annars får du mysa till den med spjälskydd, mobiler och kanske en liten sänghimmel.. Romantiskt och tjejigt så det förslår :p

http://bluewhiskey.blogg.se

 
Lina

Lina

27 april 2009 15:31

men ingen panik för betalningen av skötbordet hörru :P

http://www.flasarn.blogg.se

 
Ingen bild

nathalie

2 maj 2009 23:01

Förtstår vad du menar... Man vill ha nått nytt å fint till Liten när den kommer å vill inte bara ta saker för att man får dem, klart man får bli besviken för att det inte blir som man vill...

Håller på å kika efter barnvagn åt dig.. hittade min till slut å var till sandviken å hämtade den igår.. Men ska hjälpa dig så gott jag kan gumman..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards