Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Linn - 8 april 2009 20:30

inte mycket att säga idag, känner mig lite smått bortglömd, som att folk glömmer bort att man finns.


Har inte gjort mycket idag, vaknade runt kl 6 (av förkylningen) gick då upp å kollade på tv å somnade om runt kl 7 kanske, tittade på vakna med the voice och hörde väl det i sömnen för jag drömde då att jag var med i det programmet å var en av radiopratarna.


Har varit hemma hos mamma å spelat idag med, inte så konstigt kanske.

Följde med hem till pappa å fick massage, men han sa att de inte var nå fel på min rygg, vilket är konstigt eftersom de gör så sjukt ont till och från.


Sen dess har jag bara varit hemma, kollat på tv, lagat mat. Det blev pannbiff med lök, råkade koka potatisen lite för länge eftersom jag totalt glömde bort den men de blev potatismos av den=) tur att man är lite påhittig ibland:P Och gott blev de så det var ju tur=)


Näe, ska faktiskt snart gå å lägga mig å lösa lite korsord...

Av Linn - 8 april 2009 20:26

Blev utmanad av Vicky=) Skulle ta den 6:te bilden från den 6:te mappen, men nu är de så att jag har för många bilder redan så kan inte lägga i nån ny, så jag tar den 6:te nerifrån i min lista istället (gör en liten egen variant)


Den här bilden är taget på skolan när jag gick 3:dje året i gymnasiet, om jag inte missminner mig så är den tagen med Saras kamera, och vi sitter i cafeterian å skulle till att plugga=)

Av Linn - 8 april 2009 09:50

Till min älskade Sara som klarade körkortet idag:D Såå roligt:D

Nu är det bara min tur kvar, å när det blir de vet man aldrig =)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards