Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Linn - 25 april 2009 22:55

Ojoj, det har varit riktig sommar värme idag, hur skönt som helst! Hade helst varit ute hela dagen, men va ute en stund hos syster iaf, fikade på deras altan och spelade lite kort=)


Gick sedan igenom lite barn saker, så nu är jag en babymonitor, hoppgunga, bärsele och ännu mer kläder rikare! Vet inte riktigt hur jag ska få plats med alla kläder, måste riva ut lite ur byrån som ja stoppade dit igår och idag!

Har hur mycket kläder i 50-56, så man får ju hoppas att de inte blir en stor bebis, men de märks ju när hon kommer=)


När ja kom hem lagade jag middag, och sen slockande jag på soffan. Mamma ringde och väckte mig för hon hade abstinesbesvär eftersom vi inte spelat nå kort idag, så då knatade jag dit så vi fick våran dagliga dos av 500.


Inte har jag städat heller fast jag skulle göra det, sovrummet är någorlunda nu iaf, sopade där inne, men måste dammsuga. Har diskat oxå, men något mer har jag inte gjort, fy mig.


Hoppas på lika fint väder i morgon, och någon kamrat som vill umgås ute=)

Hade varit mysigt att åka in till stan å sitta på någon uteservering nånstanns, men taskig ekonomi och kassa busstider gör de inte så lätt.


Till veckan ska jag anlita mamma som fotograf=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards