Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Linn - 6 april 2009 22:18

Känns som att det varit en rätt kaotisk dag, blev att stressa imorse, från det att jag vaknade hade jag ca en kvart på mig att klä på mig å springa till bussen, men jag hann, duktigt va=)


Sedan har vi mest sprungit runt på stan, trevlans.

Åkte hem med halv 3 bussen och var hemma runt halv 4, ut å plocka påskris kvart över 4, kom hem runt 5, slänga i sig lite å äta å sedan bege sig ner till ett lite hysteriskt (!) teaterrep.

När jag först kom ner blev jag inslängd på ett comunityteatermöte, America tyckte jag skulle vara med en stund,blev dock ingen lång stund för jag blev sedan inslängd på teater repet för att läsa rollen "jörgen" eftersom Bäckis satt på det mötet jag var på.

När alla sedan var samlade igen för en riktig repetition så fick jag ha min "vanliga roll" som sufflös. Började suveränt, men urartade ganska fort, men kul va de=)


Kom nyss hem, känns som att min mor och min bror smittat mig, har ont i halsen å känner mig "ofärdig" får se hur det blir, om febern kommer komma eller om det stannar med lite ont i halsen. Hoppas kan man ju göra iaf.


Imorgon har jag inget planerat vad jag vet, men MÅSTE deklarera så man får det gjort. Får tillbaka på skatten iår igen, och rätt så mycket var de oxå, skönt:D

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards