Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 17 april 2009

Av Linn - 17 april 2009 15:18

Nu orkar inte jag vara här längre, känns som att jag börjar komma tillbaka i gamla spår och det får absolut inte hända så nu försvinner jag ett tag...


Hoppas att det blir bättre, att det hjälper med lite miljöombyte...!

Av Linn - 17 april 2009 10:15

Var vi som sagt i Edsbyn hela dagen, 2 föreställningar.

Första föreställningen så satt jag som suff, men behövdes inte=)

Andra föreställningen satt jag nere i logen och läste tidningen.


Kände mig mest bara överflödig och ivägen där, ingen som frågat om jag ska med på onsdag heller, och eftersom jag kände som jag gjorde igår så tror jag nog att jag blir hemma.

Är inte en i gänget längre av någon anledning, känns som att jag försöker och försöker men det går inte.

Jaja, jag har ju mina goa "gubbar" iaf=)

Åkte hem med Tommy och Bäckis, dom stannade på Max i Bollnäs för att äta, det var bra roligt det oxå faktiskt:P


Är hungrig men har ingen frukost hemma, funderar på att gå ner på konsum.

Men är helt slut, känner mig totalt matt och slut som människa.



Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards