Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Linn - 4 april 2009 22:15

Idag har det varit fullt upp med födelsedagspresent fixande=) Eftersom kära Vicky fyller 35 år idag=) GRATTIS! Åkte runt å fixade med saker till hennes present, och sedan var de bara å gå dit å fika, gott som tusan=)


Hann knappt innanför dörren hemma när Jennie och Anders dök upp med Robin och resesäng, eftersom sötnosen ska sova här inatt=) Eller ja, han ligger å sover nu=)


Hann inte vara hemma lång stund efter att Robin hade kommit när mamma ringde å frågade om ja ville ha middag och spela lite spel, så de var i princip bara å ta med Robin å gå dit, så där har jag varit hela kvällen, å när vi kom hem badade jag robin å satte på honom pyamas å sen somnade han på min mage framför tv:n. Har precis lagt ner honom i sängen, så håller vi tummarna för att han sover bra här:D


Är helt jäkla slut, super ont i ryggen å trött. Ska strax gå å lägga mig ska bara plocka lite här först.


Får se om ja får va hemma imorgon eller om jag måste ner på fyren å hjälpa till, fick inget riktigt svar när jag frågade så jag har ingen aning. Skulle ju va rätt skönt å va hemma eftersom jag inte varit det på flera flera dagar, samtidigt som de är skönt att ha något att göra. Men så har jag ju Robin ända tills imorgon kväll, kanske är lite svårt att koncentrera sig å sufflera när man är barnvakt? Jaja sånt som märks imorgon.


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards