Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 23 april 2009

Av Linn - 23 april 2009 22:44

Är ett stående inslag i min vardag, blir ganska ofta några parti 500 hemma hos mamma, idag blev de 3, och mamma vann varenda gång=/


Annars har jag inte gjort så mycket idag, varit trött hela dagen, tog en promenad med Camilla nu på kvällen, och sen har vi bara suttit å pratat=)


Imorgon skulle vi ev gå en promenix om det var fint väder, så vi håller tummarna för att det blir det, har ju tappat bort alla promenader, innan jag åkte till borlänge gick jag ju ca 2 ggr om dagen, men sen dess har de blivit glest, eller obefinntligt kanske man ska säga. Så ska försöka komma igång igen.


Fick inte riktigt så mycket som jag trodde i lön, så det blir en väldigt knaper månad... vet inte riktigt hur de ska gå ihop.

Skulle ju köpa spjälsäng av Jennie men som de ser ut nu blir de så att jag tar den som jag får av min morbror och så får vi försöka fixa nånting annat till mamma (har dock inte pratat med henne om det än)

Sen ska jag nog köpa skötbordet av Lina, det såg fint och bra ut så =)

Vagn ska ja försöka hitta nån billig nånstanns.

Måste sätta mig ner å skriva en lista på vad jag har och vad jag behöver, vill verkligen börja ställa iordning nu, ska bli kul när man väl får göra det=)

Ska få en byrå av min lillebror/mamma, ska bara försöka få hit den på nå vis, hade helst av allt fått hit den idag så jag kunde börja sortera kläder och se vad det är jag verkligen har.


Näe har huvudvärk så ska ta å gå å lägga mig alldeles strax.

Av Linn - 23 april 2009 10:40

Var som sagt en trevlig dag, åkte runt halv 11, vet inte riktigt när vi var framme, men vi käkade lunch då iaf.

Sen körde vi ett genomdrag innan det var dags för första föreställningen.

Kollade inte utan satt utanför istället, den hade tydligen inte gått så där kanon bra, men sånt som händer.


Kl 7 var nästa föreställning och innan den åt vi middag osv.

Kollade inte på den heller utan satt utanför å löste korsord.


Efter den föreställningen var det "samtal" med skådespelarna och regissören å så.

Jag, Thomas, Bosse och Samuel plockade ner scen, eller ja, jag plockade ihop lite sladdar och scenlampor osv, kan inte göra så mycket annat när det är tunga lyft å så.


När allt var färdigpackat och samtalet var slut åkte vi in till stan på en krog som heter "Old Saints" (tror jag iaf) där käkade vi mat (inte för att man var speciellt hungrig, men gott var det) och sen satt vi bara å pratade och hade det trevligt. Jag och Bäckis var nyktra resten drack. Kom hem runt halv 3 inatt, skapligt trött.


Idag måste jag försöka städa, om orken tillåter, och ikväll kommer Anders, tror jag?! Jag och syster har pratat om det iaf, så jag tror det. Hon hör säkert av sig under dagen om det.

Av Linn - 23 april 2009 02:20

Hemkommen, sent blev det, men trevligt var det!


God natt!

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards