Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 1 april 2009

Av Linn - 1 april 2009 22:36

Håll tummarna för att jag får sova inatt...



Av Linn - 1 april 2009 08:24

Ja, nu är de onsdag, som jag har tjatat, men nu vill jag inte ha onsdag längre... vill att det ska va typ fredag så ja slipper onsdag torsdag nu, tänk vad fort man kan ändra sig.


Igår när jag pratade med Ulf i telefon så låg jag å kika lite på magen,och talar om att dom sparkarna jag känner känns så långt ner, å ifrågasatte om barnet alltid låg så eftersom jag aldrig kännt henne sparka någonannanstanns, och så undrade jag om sparkarna kändes om man hade en hand på magen. PANG så kom det en spark på sidan av naveln och hela magen gungade, haha det såg så fruktansvärt roligt ut=)

Så jag spelade lite musik för pyret å hon sparkade å hade sig, så ja, hon flyttar på sig ibland, ja man känner sparkarna genom magen och man kan se dom oxå. En helt fantastiskt upplevelse=)


Hörde en trana imorse oxå, ett säkert tecken på att våren faktiskt är påväg nu=)

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards