Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Linn - 11 april 2009 22:02

Idag har det varit familjen för hela slanten.


Vaknade runt 9, klev då upp och åt frukost, och sedan runt halv 11 gick jag och mamma på en liten promenad. När ja kom hem gjorde jag mig iordning å sedan gick ja hem till mamma där vi deklarerade och sedan spelade vi lite kort.


Kl 13 åkte jag och min lillebror med pappa till Bergby, runt halv 3 kom även mamma och vid halv 4-4 åt vi mat=) Sedan spelade vi massa kort.

Kom hem från berby runt halv 9 tror jag. Är lite orolig för pappsen för han fick jätte jätte ont i magen=/


Kom för en stund sedan hem från en promenad med Camilla, jag har så sjukt ont i ryggen(en bit under skulderbladen och så går det typ fram till magen) så tänkte att de kanske skulle hjälpa om man rörde på sig, men icke sa nicke, fick bara ondare, och fick även ont i ena ljumsken (kan de vara foglossning på gång?) Vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt, det funkar inte att ligga, inte att sitta, det gör ont att röra på sig och alvedon hjälper inte.

Om nån har något tips så vore jag väldigt tacksam för råd.

Fick låna Ullas värmedyna så jag ska lägga mig på den innan jag ska sova tänkte jag så får vi se om den hjälper någonting.

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards