Linnsey - Where the stars go blue!

Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Väntan.

Av Linn - 26 april 2008 15:42

Jag har seriöst pratat i telefon hela dagen idag, förrutom en sväng när jag hann med en dusch=)

Ringde Jannice för att hon hade skrivit på lunar för nån dag sen att hon ville att jag skulle ringa, vi la på och jag ringde Pia för att hon hade ringt igår, medans jag pratade med Pia ringde Jannice igen, så då la jag å pia på och jag fortsatte prata med Jannice, medans jag pratar med Jannice ringer Lumpen, så jag och Jannice lägger på och jag pratar med honom, när vi lagt på ringer jag upp Pia eftersom vi va tvunga å lägga på förrut, sedan så lägger vi på och efter en stund ringer hon upp igen, hahaha, kände sen att jag inte va nå med på vad vi pratade om så då bestämmde vi oss för att sluta.


Och nu sitter jag här, väntar på att tiden ska gå så att jag kan göra mig iordning å sedan åka till Ockelbo, men klockan bara seeeeeeeeeegar sig fram juh*S*


Vet inte riktigt hur jag ska komma hem ikväll, eftersom det strular lite*S*

Kändes inge bra alls det kan jag säga men vad gör man?


Imorrn ska jag till Camilla på sminkparty, ska bli roligt, hoppas det finns nått man vill ha, inte för att jag har råd, men man fick visst ta det på avbetalning:D


Känner att mitt sociala liv har sjunkit drastiskt, sitter bara hemma, umgås aldrig med nån, minns faktiskt inte sist jag va hemma hos nån å bara satt i soffan å snackade skit, men men, så är det väl, känns på något sätt som att man blivit bortglömd, eller ej är önskvärd längre, men så hoppas jag verkligen inte att det är. Visst jag måste väl vara mer frammåt oxå, men jag hatar att bjuda in mig själv, och det har jag alltid gjort.


Var fruktansvärt nostalgisk imorse, satt  å mindes alla roliga stunder jag haft med guldklimparna där "hemma" i Sveg, saknar alla så fruktansvärt, även om det aldrig skulle bli lika som det var, vi alla har ändrats, mognat och skaffat oss andra intressen och andra vänner, men ni kommer ALLTID finnas i mitt hjärta bejbs, de ska ni veta:D


"Let’s get together again
Let’s relive the time
I was yours and you were mine
Life was so wonderful then"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn - 17 maj 2018 14:55

På måndag ska jag genomgå en Gastric Bypass operation. Har gått på "flyt" (dietshaker för att minska fettet runt levern) i 3.5 veckor, har gått ner 10kg. Är väldigt nervös inför operationen, men är samtidigt väldigt förväntansfull inför mitt nya li...

Av Linn - 21 februari 2018 13:18

Livet går inte riktigt som jag vill just nu, det har änsålänge varit ett tungt 2018, jag hoppas det blir bättre snart men känns som att det är en lång väg kvar.   Vår dotter blev 1år den 7 februari, och nu har vi även tackat ja till dagisplats. I...

Av Linn - 19 november 2017 21:51

För några år sedan tog jag kort på allt och alla hela tiden, folk var jäkligt trött på mig eftersom jag hade med mig kameran överallt. Kom sedan av mig och har inte tagit kort på flera år förutom med mobilkameran då förstås.   Men, igår tog vi os...

Av Linn - 4 november 2017 20:08

  Vad har hänt i mitt liv då? Jo som jag skrev i förra inlägget har jag haft lungembolier, första gången började jag få ont vid djupa andetag på jobbet, de började lite men smärtan stegrades mer och mer tills jag tillslut gick hem, kunde inte lig...

Av Linn - 18 oktober 2017 21:20

Hittade på min gamla blogg, var ju inte igår direkt jag skrev i den ;)   Mycket har hänt sen sist, 7 feb-17 fick vi en liten tös som heter Freja =) Jag har även blivit fast anställd, 15 feb-16 började jag min 100% tjänst på avd 7 på Åkershem. ...

Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards