Linnsey - Where the stars go blue!

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Linn - 3 april 2008 23:03

Idag har jag varit alldeles för lat, skulle ha städat idag, men det enda jag har gjort är att förflytta mig mellan datorn, tv och köket typ.


Va iof ute med Astrid i typ 10 min bara för att mamma blev sen hem från stan, men så är det de enda. Måste få fason på mig själv nu och ta tag i saker.


Försökte ringa soc idag oxå, eftersom jag fortfarande inte fått dem där förbannade pappren, men inget resultat. försökte hitta något annat nummer till dem än det jag hade men det verkar som att det inte finns några som jobbar på de där stället*S*

Får göra ett nytt försök imorgon, eller hoppas på att papprena dyker upp så fort som möjligt.


Känns som att det börjar bli lite ordning på Sky nu oxå, han är inte lika rädd, och man får klappa honom om man tar det försiktigt, i några enstaka fall kan han faktiskt komma fram å stryka sig mot handen och vilja bli klappad oxå, sånt gör mig lycklig, dessa små framsteg.


Imorrn är det premiär, än har inte nerverna kommit igång på riktigt men skulle tippa på att det slår till alldeles innan vi ska åka imorgon.

Håll tummarna för oss och hoppas på en kanonföreställning:D


Vart tog mitt å Camillas vårväder vägen?

Hoppas på fint väder imorgon för vi ska eventuellt ut å gå:D


Näe nu ska jag kika på one tree hill.


Take care folks.


"Sitting by a foggy window
Staring at the pouring rain
Falling down like lonely teardrops
Memories of love in vain
These cloudy days, make you wanna cry
It breaks your heart when someone leaves and you don't know why"


Presentation

Omröstning

Vem är du?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Ingen du känner.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards